miss Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 nå oppdager j ar j skal kopiere adresse og kopierer og vil lime inn... Det fumker heller ikke på lim inn,det er ikke til å trykke på liksom... Kan dette ha en sammenheng med problemet mitt,ang adresser og få flere sider liggende nede på oppgave linja??? og ang,.. bilder det ikke går ann å få sett i stort og at j ikke får opp siden når j logger inn med bruker navn og passord på et nett sted?????? Jeg er fortvilet!!!!!
Gjest Maxagaze Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 nå oppdager j ar j skal kopiere adresse og kopierer og vil lime inn... Det fumker heller ikke på lim inn,det er ikke til å trykke på liksom... [...] ← Du mener lim inn er "grået ut".. ? Har du reinnstallert maskina i det siste ? Uten å legge inn de nyeste oppdateringene ? Enkleste hadde kanskje vært å formatere disken og innstallere windows på nytt, hvis det er mye krøll.. Lurer på om du kansje har fått en eller annen variant av blaster eller sasser virus på PCen.
Gjest Maxagaze Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Ok, prøv følgende: Skru på XP sin firewall, her ser du hvordan (på engelsk). Last ned ett removal verktøy som kanskje fjerner viruset (hvis det da er virus du har da): Stinger høyreklikk på "Stinger v2.6.0", og lagre den på f.eks mine dokumenter - kjør så denne fila) Ta gjerne en restart på maskina når programmet har gjordt seg ferdig. Så tar du deg en tur innom Windows Update, og får maskina skikkelig oppdatert: Windows Update (Legg inn alle "Høyt prioriterte oppdateringer") *Krysse fingrene* Edit: Endret link til McAfee AVERT Stinger removal tool. Endret 16. januar 2007 av Maxagaze
miss Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 mmmmmmmmmm.... takker!! tror nok denne er bare å bytte ut,er gammel og oppdteringer er ikke gjort- kommer opp noe at makinen har fot lit "virretuellt mine" eller no og programmer kan bli avslått!!!!! Når j har ABC start siden oppe også,er jeg at det er noen reklamer som ikke vises.....som bare er hvit, Hva er javacript??? kan det ha noe med det å gjøre??? Tusen,tusen takk for hjelpe og råd Maxagaze!!!!! J er så dårlig,men kan spørre noen om hjelp....
miss Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 jeg får jo da ikke åpna XP sin fierwall som du har lagt ut.... åpner ikke sider.... når j klikker!!!
Gjest Maxagaze Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 mmmmmmmmmm.... takker!! tror nok denne er bare å bytte ut,er gammel og oppdteringer er ikke gjort- kommer opp noe at makinen har fot lit "virretuellt mine" eller no og programmer kan bli avslått!!!!! Når j har ABC start siden oppe også,er jeg at det er noen reklamer som ikke vises.....som bare er hvit, Hva er javacript??? kan det ha noe med det å gjøre??? Tusen,tusen takk for hjelpe og råd Maxagaze!!!!! J er så dårlig,men kan spørre noen om hjelp.... ← For lite virtuelt minne.. ? Kan være harddisken din er stappende full, da er det ikke rart den er såpass treg. Da skal du heller ta backup av det du har kjær (brenne det ut, hvis du har en CDbrenner), og så formaterer du harddisken. Deretter legger du inn Winxp pånytt (eller win98/Me/2000 hvis det er det du har). For å finne ut hvilken versjon av windows du har: Høyreklikk på "min datamaskin", velg egenskaper - Windowsversjonen pleier å stå på første sida (under Generelt taben). Gløtt litt på denne også: Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå