Gå til innhold

Booking av kirka

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Vi snakket med kirkekontoret i fjor sommer ang. vielse og sånn... men da med en prest som skrev en lapp til sekretæren. Bør jeg ringe hun sekretæren og sjekke om alt er OK eller skal jeg vente litt til siden det er så lenge til? ...vil liksom ikke være den som maser, men vil jo ikke ende opp med å måtte bytte dato...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte en ekstra gang og forsikra meg om at de "hadde oss", jeg... Dette var i september, og vi skal gifte oss 21.juli i år ;) . Følte nok at jeg masa, men måtte bare forsikre meg om at alt var greit...

Godt det ikke bare er jeg som tenker sånn :ler: . Bare ring, du, det er bedre enn å gå og bekymre seg. Det er nok av andre ting å bekymre seg for og tenke på når man forbereder bryllup! At det er i orden med kirka er jo noe av det viktigste (hvis man skal gifte seg i kirka da). Det var ihvertfall det første jeg ordna med da vi begynte å planlegge bryllup.

Skrevet

Jeg har også ringt for å dobbeltsjekke - var livredd de ikke hadde fått notert det ned siden jeg ringte midt i ferien.... ;)

Skrevet

Det er helt ok å ringe én gang for å bekrefte.

Skrevet

Greit å ringe og få det bekrefta ja.

Det hadde kanskje jeg også gjort, om det ikke var for at den snille dama i kirka sendte meg en e-post der bestillingen ble bekreftet, så da har jeg det jo skriftlig :) Det er betryggende, så vet jeg at DET er i boks i alle fall :)

Skrevet

hadde jeg skullet gå gjennom den runden der en gang til, hadde jeg reist til kirken og fått en skriftelig bekreftelse. Vi hadde nesten hverken kirke eller prest vi, noen måneder før vielsen. Og prest måtte vi til slutt ut på det åpne markedet og skaffe oss. Så jeg hadde helt klart skaffet meg en skriftelig bekreftelse.

Gjest Ballerina
Skrevet

Tusen takk for svar :) Tror nok jeg blir til å skrive en mail istedenfor å ringe, ja... hehe... vil ha en skriftlig bekreftelse på at alt er i orden... :sjenert: vil ikke opplevd på Evelina at det plutselig ikke var i orden likevel! Tusen takk alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...