Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen var innom et reisebyrå i dag for å høre priser på flybill. fikk beskjed om at lufthansa hadde de rimligste billetter på den tida vi skal reise( juli/aug) de sko ha ca.8100 kr pr. person. dette var jo en del dyrere enn vi hadde sett for oss. Det blir USA tur UANSETT, men lurer på om noen av dere vet hvor man kan/om man kan få litt billigere flybilletter noen andre plasser? man vil jo ikke betale mer enn en må vettu ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender de har billigere billetter enn du får oppgitt hos reisebyrå på restplass.no.

Skrevet

Vi har funnet ut at hotels.com har de billigste flyreisene for oss (iallefall til de destinasjonene vi drar til). Men du må bruke den amerikanske siden, bare bytt land øverst til vestre :)

Skrevet
Vi har funnet ut at hotels.com har de billigste flyreisene for oss (iallefall til de destinasjonene vi drar til). Men du må bruke den amerikanske siden, bare bytt land øverst til vestre :)

:Nikke: takker

Skrevet

prøv www.supersaver.no

Der fant jeg billetter til new york i den perioden til rundt 6000 t/r.

Skrevet

Betalte en gang 3500,- istedet for 7100,- ved å reise fra Gøteborg istedet for Gardermoen. Samme flighten videre fra Amsterdam faktisk.

Fant de på mrjet.

Veldig greit å komme seg til Landvetter i Gøteborg fra Østlandet.

Andre gangen fant jeg billige billetter på usaspesialisten.

Sambo har reist litt på den tiden dere skal dra og brukte mye Icelandair.

Skrevet

Vi skal også til USA i sommer, så vi er også på jakt etter rimeligst mulig billetter.

De som har kommet best ut så langt er faktisk Finn.no og Gotogate.

Men det kommer jo an på destinasjonen og hvor man reiser fra...

Skrevet

Hvis TS vil gi destinasjon og datoer så kan vi sjekke hvem som faktisk er billigst her.

Skrevet

Destinasjon er Miami International i Florida. Vet ikke dato helt enda, men det blir rundt siste uken i juli og de 2 første i august.

• 9 måneder senere...
Skrevet
Jeg og mannen var innom et reisebyrå i dag for å høre priser på flybill. fikk beskjed om at lufthansa hadde de rimligste billetter på den tida vi skal reise( juli/aug) de sko ha ca.8100 kr pr. person. dette var jo en del dyrere enn vi hadde sett for oss. Det blir USA tur UANSETT, men lurer på om noen av dere vet hvor man kan/om man kan få litt billigere flybilletter noen andre plasser? man vil jo ikke betale mer enn en må vettu ;)
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Sjekk ut seat24.com eller travellink.no

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vi har bestilt billetter nå og fant de billigste på reisbillig.no. Søkte også på lavprisfly.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...