Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett flere tråder om andre øyenfarger, så nå tenkte jeg det kunne være fint med en til blå øyne også :) Hvilke farger passer? tenker da mest på øyenskygger. Har i grunn blågrå øyne, ganske mørke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes brunfarger i de fleste toner er pent på mine blå/grå/grønne (litt ubestemmelige) øyne, men jeg vet ikke om det er "riktig". De fleste kler vel egentlig bruntoner. Lilla synes jeg også kan være pent, særlig de litt lyse variantene. Har hørt noen si at man kan ha blå øyenskygge til blå øyne, men jeg er ikke så komfortabel med blå øyenskygge..

Skrevet

Bruntoner, bronsetoner, lilla og plommefarger femhever mine blågrå øyne. Hudtonen min er lys og gultonet.

Skrevet

Jeg har også blå øyne, og synes jeg kler rosatoner og grålilla øyenskygge veldig godt. Har også en lys gylden beige (golden) fra Gosh som jeg bruker mye til hverdags :)

Skrevet

Jeg har blå øyne og føler jeg passer best i bruntoner/bronse, fersken og gull.

Skrevet

Jeg ble sminket av sminkør, og hun valgte ut en sølv farget øyenskygge for kveldssminke, med lys sølv glitter som "highlighter".

Har også blå-grå-grønne øyne, alt etter hva slags klær og sminke jeg har på. Veldig morsomt egentlig, ikke engang min mor vet hvilken øyen farge jeg har, for de forandrer seg hele tid!

Skrevet

Jeg har blå blå øyne og lys hud med rosa undertone. Jeg trives best med sort eller kald brun med blålilla eller grønne undertoner.

Skrevet

Jeg synes grønt er veldig fint til mine blå øyne (har et liiiite snev a grønt i øynene mine hvis jeg kikker godt etter). Ellers er varme brun-rosa toner, samt lilla veldig fint.

Skrevet (endret)

Jeg synes øyenskygger er veldig vanskelig, finner aldri en farge jeg blir fortrolig med.

Er det noen som har anbefalinger å komme med til klare blå øyne? De er bare blå, uten antydninger av verken grått eller grønt.

Endret av Sprilla
Skrevet (endret)

Jeg har også blå øyne og bruker for det meste brun- og beigetoner. Har også funnet en grønntone som ikke er så verst, noe jeg aldri hadde trodd at jeg skulle kle...

Synes også det er fint med bronsefarger og fersken som flere andre nevner.

Endret av Karamba
Skrevet

Jeg har grønn-blå-gule-grå, alt etter hvordan jeg sminker meg jeg også. Men de fragene jeg får mest blå øyne av, er som folk har nevnt: Bronse, gull, bruntoner, og rosa. Med grønn blir øynene mine grå..

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Mange tror at blà öyenskygge fremehever blà öyne.. Feil!! Men en fin blà farge rundt öynene sà vil ikke öynene dine se halvparten sà blà ut som öyenskyggen!!

For à fremheve blà öyne mà man bruke grönn öyenskygge. De fleste blà öyne har grönt i seg. Sà ved à bruke en grönn öyenskygge vil ikke öynene dine se grönne ut i forhold, og det blà kommer da bedre frem!!!

Skrevet

Jeg bruker plommefarget og brun øyeskygge til mine ganske blå øyne, med en lys, lys rosa highlighter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...