Lambda Skrevet 16. januar 2007 #1 Del Skrevet 16. januar 2007 Min fru ønsker seg nylonstrømpebukse med åpning (Fransk åpning?). Er det noen av dere som har tips om noen gode nettbutikker der slikt kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 16. januar 2007 #2 Del Skrevet 16. januar 2007 http://www.kondomeriet.no/aspx/produkter.a...0=2&g1=19&g2=74 der er det et par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJuliet Skrevet 16. januar 2007 #3 Del Skrevet 16. januar 2007 Tror nok du må til kondomeriet eller andre snuskebutikker, som StockDama sier. Personlig synes jeg stay-ups eller hofteholder og strømper er både mer behagelig og penere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2007 #4 Del Skrevet 16. januar 2007 Tror nok du må til kondomeriet eller andre snuskebutikker, som StockDama sier. Personlig synes jeg stay-ups eller hofteholder og strømper er både mer behagelig og penere da. ← Jepp, det er jeg enig i. Men hun vil ikke gå i stay ups fordi hun er redd lårene skal "bule ut" over stay up-kanten. Noe som selvfølgelig er ubegrunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 16. januar 2007 det var meg som svarte over....glemte å logge inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 17. januar 2007 #6 Del Skrevet 17. januar 2007 Her har de strømpebukser med åpning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stocking lover Skrevet 30. mai 2007 #7 Del Skrevet 30. mai 2007 Tror nok du må til kondomeriet eller andre snuskebutikker, som StockDama sier. Personlig synes jeg stay-ups eller hofteholder og strømper er både mer behagelig og penere da. Hyggelig å lese at det er noen jenter som har skjønt poenget med strømper og hofteholder. I tillegg er det jo sexy da, spesielt dersom du lar en strømpekant eller stropp komme til syne nedenfor skjørtekanten! Stocking lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann 42 Skrevet 2. juni 2007 #8 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg trodde vi var kommet litt lenger nå enn at Kondomeriet fortsatt betraktes som en "snuskebutikk". Forbindes virkelig sexhjelpemidler og frekt undertøy fortsatt med noe snuskete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå