mowgli Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Noen som vet hvor jeg kan få handlet hjerte-splitt binders på nettet? Jeg leter også etter papir som heter conqueror (metallic).... Håper noen kan hjelpe meg med noen gode tips!
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 På scrapping-butikker vil du sikkert finne noe slikt, skal vi se hvilke jeg kommer på i farta... www.papirloftet.no www.camillasbutikk.no www.hobbyhimmelen.no ellers kom jeg ikke på flere i farta, men du kan jo gjøre et enkelt søk på scrapping dersom du ikke finner noen andre steder.
Malama Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 På www.scrapping.no finner du en god butikkoversikt over masse scrappebutikker på nett, noen av disse har sikkert det du ser etter. Ellers er forumet der fullt av folk som har god peiling på denslags.
Snupsipusi Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Jeg så nettopp akkurat nå hjertesplittbinders i vår&påske-katalogen til Panduro. Side 38.
*Emma* Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Ikke nettbutikk - men jeg vet ikke hvor på Østlandet du bor og i tilfelle det er i nærheten kan jeg fortelle at jeg kjøpte hjerte-splittbinders på Minnehjørnet i Ski. 40kr for ei pakke med 100. (Tror jeg det var.)
Filimo Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Vet ikke hvor på østlandet du bor, men her er noen butikker (de fleste har også nettbutikk): Oslo: Steffens Hobby Norge - ligger i Kongens gate Papertrends - ligger på Alnabru, mellom Smartclub og Bryn senteret Strømmen: Bikuben - vis a vis Strømmen Storsenter Drammen: Dine Minner - samme bygg som Binders på Åssiden Rælingen: Scrappekroken - Kiwi-bygget Tønsberg: Gode Minner - i nærheten av Grand Hotel og Fretex Ja, det var de fysiske butikkene jeg kom på i farten (i tillegg til de som er nevnt lenger opp her). Vil du ha nettbutikker er det enda flere
mowgli Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2007 Tusen takk for alle gode tips!! Da fant jeg bindersene og mye annet fint i noen av nettbutikkene. Fant også noen veldig fine filthjerter på Panduro Da gjenstår bare papiret... jeg vet de har det på Papirgalleriet men der var de tomme for den størrelsen jeg kikket etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå