Gå til innhold

ebay hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og bestiller brudepikekjoler på ebay (butterflyx) og får beskjed om å taste inn shipping-kostnader. Hvor finner jeg det?

Kan det stemme at det er ca 15 dollar per kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selgeren setter sine egne fraktkostnader, så hvis det ikke står i auksjonen må du kontakte selger for å spørre.

Har du stavet selgernavnet rett? I følge Ebay er dette en selger i Tyskland som ikke lenger er registrert.

http://myworld.ebay.com/butterflyx/

Endret av Kermit
Skrevet

Kan det være her du handler?

http://stores.ebay.com/Butterflyxc

I såfall ser det ut til at de tar ca 40 dollar frakt for første kjole og et noe mindre beløp for de resterende dersom du bestiller flere samtidig. Vær obs på at det ikke er worldwide shipping på alle kjolene.

Skrevet
Kan det være her du handler?

http://stores.ebay.com/Butterflyxc

I såfall ser det ut til at de tar ca 40 dollar frakt for første kjole og et noe mindre beløp for de resterende dersom du bestiller flere samtidig. Vær obs på at det ikke er worldwide shipping på alle kjolene.

ja, det er den ja.. det var jammen dyr porto.. Men nå har jeg allerede bundet meg. Hvordan ser jeg om de sender worldwide på de aktuelle kjolene? Har bestilt 3 stk av denne str 10 og 6 år...

Skrevet

Det står øverst i den lilla ruta. I dette tilfellet står det "ships to worldwide", så da er jo den saken grei. Ser ut som om du ender opp med ca 70 dollar i porto på alle kjolene. Regn også med moms og evt. toll dersom selgeren sender alle kjolene i samme pakke.

Skrevet
Det står øverst i den lilla ruta. I dette tilfellet står det "ships to worldwide", så da er jo den saken grei. Ser ut som om du ender opp med ca 70 dollar i porto på alle kjolene. Regn også med moms og evt. toll dersom selgeren sender alle kjolene i samme pakke.

tusen takk Kermit! Da ble jeg litt mindre stresset..

Uansett blir dette mye billigere enn om jeg kjøper i Norge. :) (selv om det ble litt dyrere enn jeg trodde nå..)

Skrevet

Bare hyggelig. Mange søte kjoler der ja.

Skrevet

Akkurat den brudepikekjolen har jeg også kikket, godt valg ;)

Er hun 6 år hun som du kjøper str. 6 år til? Jeg er så usikker på hvilken str jeg skal velge, vår brudepike er 5 år i bryllupet men jeg har hørt at de er store i størrelsen....

Fint om du vil legge inn ett innlegg når kjolene kommer, lurer på hvor lang tid det tar og om de er like fine som de ser ut til på bildene ;)

Skrevet
Akkurat den brudepikekjolen har jeg også kikket, godt valg  ;)

Er hun 6 år hun som du kjøper str. 6 år til? Jeg er så usikker på hvilken str jeg skal velge, vår brudepike er 5 år i bryllupet men jeg har hørt at de er store i størrelsen....

Fint om du vil legge inn ett innlegg når kjolene kommer, lurer på hvor lang tid det tar og om de er like fine som de ser ut til på bildene  ;)

Min brudepike pike er 6 1/2 når vi gifter oss. Tanten min (moren) er designer og har sagt hun kan fikse på dem om de er for store., og da var det bedre å ha de for stor enn for små. jentene på 9 år har jeg kjøpt str 10 år til av samme grunn.. Jeg kan godt gi tilbakemelding på str når jeg får dem i tilleg til de andre tingene du tenkte på.

Hvor mye betalte du totalt i NOK?? Litt dårlig til å regne valuta her.... Tenkte det var greit å høre, da jeg må skaffe to brudepikekjoler også....

Jeg tror det kom på ganske nøyaktig 750 kr totalt. Kjolene kostet ca 15 dollar hver, også kom portoen på 70 dollar. (40 for første og 15 for de neste) For to kjoler må vel du betale rundt 55 dollar i porto (ca 360kr) + det kjolene koster.

Skrevet

Jeg betalte 500 for en brudepikekjole str 10 år på FINN.no. Det var halv pris.

Selv om det er billig på ebay (i utgangspunktet), kan det blir litt toll og frakt...

Skrevet

Min kjole (eller altså dattern min sin) kom under grensen og ble 420 inkl frakt fra samme butikk. dafulgte den blomsterkransen påh odet med gratis.

De er store. Jeg bestilte 2T til dattern min som er lang (blir 2 i mars) og vi har lagt den opp ihvetrfall 10cm. Men den er kjempe fin - og kom etter bare 1 uke.

Skrevet
Jeg betalte 500 for en brudepikekjole str 10 år på FINN.no. Det var halv pris.

Selv om det er billig på ebay (i utgangspunktet), kan det blir litt toll og frakt...

Jeg hadde nok også kjøpt på finn om jeg bare skulle hatt en. Men det er vanskelig å finne 3 stk som er like og som jeg samtidig synes er pene og i riktig str. Sånn sett synes jeg ikke 750 er så ille. moms er på max 25 prosent og toll på omlag 10. Det skulle bli omlag 225 kroner ekstra. Dermed er jeg langt unna å betale 1500 for 3 stk. (men ofte sender de visst pakken som gave og da slipper jeg toll og moms..)

Skrevet

Da har jeg fått kjolene i dag allerede og de er nyyydelige. Jeg synes absolutt at de svarer til forventningene og at de er like fin som på bildene. Når det gjelder str er jeg litt usikker for jeg bor ca 50 mil unna de som skal være brudepiker. Men jeg skal hjem en tur i helgen og da regner jeg med å få prøvd de på dem. Kjolene ble sendt som gave og jeg betalte ikke hverken toll eller moms.. Så totalt kom det på 750 kr for 3 stk.

*fornøyd*

• 3 uker senere...
Gjest Revenka
Skrevet

Har kommende brudepiker fått prøvd kjolene? Passer de? Er de store i størrelsen de kjolene? :)

Skrevet

Revenka- snuppa mi fikk str 2T - hun blir 2 i mars. Den var veldig stor og er nå lagt opp ca 10cm!! Den er fortsatt litt vidi overkroppen også, men det gjør ikke noe. Kjolen er nydelig :)

Skrevet

Hei Revenka! Kjolene passet kjempebra til alle jentene. Hun ene er litt spinklere enn hun andre så kjolen var litt bred til henne, men ikke så mye at den må syes inn. De har bånd rundt livet som kan stramme de inn litt. Lengden var fin til alle tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...