Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på i dag, at med menn jeg har møtt før har jeg ofte ligget på armen deres, men det har også hendt at de har ligget på armen min... Med han jeg har møtt nå føles det så utrolig fint å ligge på armen hans, men jeg føler liksom at det skal være bare den veien. Jeg vet ikke om han har tenkt på det, men det er alltid sånn han legger seg til også, og han syns også det er fint. Har jeg vært rar før når jeg syns at begge kan ligge på armen til den andre i et heterofilt forhold? Hehe, jeg må le av meg selv, for alle kan jo gjøre ting på sin måte og jeg er ikke opptatt av hva som passer for menn eller kvinner ellers, men jeg hang meg helt opp i den tanken i dag, og må skrive det her i tilfelle noen andre gidder å fortelle hva de syns er finest eller hvordan de gjør det... Hihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, sambo ligger nesten aldri på min arm. Det hender noen få ganger av og til, men det er vel mest at jeg ikke gidder å ligge sånn. Jeg er veldig glad i ligge på hans arm, og han putter alltid armen sin under hodet mitt når vi har lagt oss.

Skrevet
:) Det høres fint ut. Morsomt å høre hva andre foretrekker. Jeg er så utrolig forelska i han jeg har møtt. Det har aldri vært så bra å ligge på armen til noen før. Og jeg kan godt hjelpe han med noe eller passe på han i en annen situasjon, men akkurat når det gjelder å ligge på armen er det fint at det liksom er han som passer på meg.
Skrevet

Jeg synes det å ligge på armen er noe av det beste som finnes :) Det føles så trygt og godt på en måte. Hvis vi gikk fra hverandre er nok dette noe av det jeg ville savnet mest. I Japan har de visst funnet opp en dukke som består av en halv overkropp med en arm på, sånn at single også kan få den følelsen :ler:

Som regel er det nok jeg som ligger på armen hans...mulig det er fordi jeg nesten alltid går til sengs først og når han kommer og legger seg så blir det liksom naturlig sånn.

Noen ganger ligger han på armen min også, men når jeg tenker over det er det nesten bare når vi "ligger i skjeer" (spooning). Jeg lurer på om dette trigger noe i hjernen om hvordan det var å ligge i mors liv?

Skrevet

Jeg ligger ofte på armen til min kjære. Jeg sovner vel slik nesten hver eneste kveld.

Han ligger veeeeeldig sjelden på min arm, det er egentlig bare når vi ligger og holder rundt hverandre. Delvis fordi det "bare er naturlig slik", og "han beskytter meg". Men også gjerne det faktum at han er større enn meg. Han er mann. Han har altså større armer (tykkere, jeg har pinglete jentarmer) som det er godt å ligge på, en god, trygg armkrok. Min arm blir nærmest mer "klistret flat" om han ligger på den, og det er ikke særlig behagelig for meg, og heller ikke egentlig for ham, mine pipestilker funker vel ikke på samme betryggende måte som hans armer...

Skrevet

Det er veldig koseleg ei lita stund, å liggje på armen, men så blir eg stressa og tenkjer på at når hovudet mitt ligg der, så får han kanskje ikkje nok blod i arma, så prøver eg å flytte litt på meg slik at blodet strøymer til igjen....

Det er best dei gongane eg stør hovudet på puta i tillegg til arma, då har eg betre samvittigheit :)

Skrevet

Hos oss går det litt begge veier, mannen min liker å ligge på armen og godt inntil mine "fordeler" :ler:

Skrevet

Jeg ligger gjerne på armen hans, men han ligger like gjerne på min også - eller han havner som regel med hodet på brystet mitt. Sånn ligger vi og snur og vender på oss helt til vi sovner, vanligvis med min mage mot hans rygg :)

Gjest Gjest Klassisk
Skrevet

I senga vil jeg ikke ha likestilling, hun skal ligge på armen min.

Skrevet

Jeg liker å ligge på armen og vi sovner som regel slik.

Hvis han snur seg og jeg snur meg etter og holder rundt han så får jeg ikke sove, så da ligger jeg slik til jeg tror han har sovna også snur jeg meg "riktig" vei.

Han har aldri ligget på armen min.

Skrevet

Jeg ligger på armen til mannen min nesten hver kveld. Men ofte legger han seg på min arm også, særlig hvis han fryser eller no.

Skrevet

Liker ikke å ligge på armen, jeg... Kanskje i noen minutter etter at vi har pult, men ikke ellers. Ikke er det noe behagelig for hodet, heller...

Vi har 1.80-seng, og sover i hver vår ende. Takler ikke at noen puster på meg når jeg skal sove! :forvirret:

Skrevet (endret)

Nå er det bare jeg som ligger på armen hans, men med en av eksene mine lå han på armen hvis jeg lå bak han og holdt rundt han.

Vi byttet litt på, tror vi lå like mye på hverandres armer (men han lå abre på min dersom jeg lå bak han)

Endret av Vampyra
Skrevet
Hos oss går det litt begge veier, mannen min liker å ligge på armen og godt inntil mine "fordeler" :ler:

Er litt sånn her og, men stort sett er det jeg som ligger på armen hans. Hvis vi ligger i sofaen og ser på tv er det alltid jeg som ligger på armen hans. Den er skapt for at jeg skal hvile hodet mitt der. Hvis vi ligger i senga kommer det an på hvilken side vi ligger på (hvis vi ser på film f.eks er det sånn at den som ligger innerst hviler med hodet på armen, ellers ser man ikke tv-en). Men han liker ikke å ligge på armen for å ligge på armen, han gidder ikke hvis ikke han får kose.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg ligger som regel på armen hans og han har den andre armen sin rundt meg. Jeg får av og til slike kvelingstendenser siden han har så store muskler og tunge armer... og når han i tillegg puster på meg :sprettoy:

Når vi er i sofaen er det av og til jeg som har armen rundt ham mens han ligger sånn halveisover meg....hm, det hørtes litt rart ut. Men som hun andre sa, han er veldig glad i mine "fordeler" :ler:

Skrevet
Liker ikke å ligge på armen, jeg... Kanskje i noen minutter etter at vi har pult, men ikke ellers. Ikke er det noe behagelig for hodet, heller...

Vi har 1.80-seng, og sover i hver vår ende. Takler ikke at noen puster på meg når jeg skal sove! :forvirret:

Hehe...slik er jeg også, og mannen min syns jeg er forferdelig sær og ukoselig på det punktet. Men han liker å ligge i armkroken min da, og sovner heldigvis fort, så da kan han sovne trygt i mine armer, og jeg kan ligge å lese mens jeg holder rundt han, og med en gang jeg merker at han sover dytter jeg han forsiktig over på sin side av senga og nyter å ha bevegelsesfrihet i alle kroppsdeler, og frisk kald u-pustet luft å puste inn.... huff så sær jeg er :forvirret:

Gjest Catwoman
Skrevet

Samme her. :ler:

Det kan være koselig littegrann å ligge sånn inntill hverandre - men å ha hodet på armen klarer jeg bare en bitteliten stund. Hodet og nakken får jo en uvanlig bøyd vinkel, klarer ikke å slappe av med nakken vridd.

Skrevet

Sovner nesten alltid i armkroken hans jeg. Mens den andre armen holder rundt meg, syns det er deilig!

I natt sov vi i en sovesofa som er kjempe gammel sånn at det var høydeforskjell på madrassene. Jeg fikk ikke sove på min del alene så jeg måtte smyge meg ned til han og få armen rundt meg. Da sovna jeg fort!

Kjempe deilig er det!

Men han kan ofte ligge i mine armen og, men ikke før vi sovner fordi da er jeg sikker på at jeg må amputere armen dagen etter p.g.a blod mangel. Men jeg ligger sånn og pjusker han i håret for det syns han er deilig.

MMM.....nå fikk jeg lyst å sove. Men er alene så det er ikke så festlig da.

Skrevet
I Japan har de visst funnet opp en dukke som består av en halv overkropp med en arm på, sånn at single også kan få den følelsen  :ler:

:hår:

:eeeh:

:sprettoy:

ekkelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...