Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 HVEM her kan ikke få pulefveif???
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Har ikke du dreads da? Det blir vel ikke pulesveis da? Jeg får dessverre pulsveis rett som det er.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jepp, det er derfor jeg føler meg så ensom her i verden og ville ha noen som føler det på samme måte til å svare her ;( Også har jeg lesping på hjernen, og ANER ikke hvordan jeg lesper skriftlig ;( Alt er bare en stor nedtur denne kvelden
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jepp, det er derfor jeg føler meg så ensom her i verden og ville ha noen som føler det på samme måte til å svare her ;( Også har jeg lesping på hjernen, og ANER ikke hvordan jeg lesper skriftlig ;( Alt er bare en stor nedtur denne kvelden ← Du kan godt få litt pulefveif av meg om du vil.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Det hadde vært jyfla gått!!!
Hu i Svingen Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Synes i grunn du er veldig heldig jeg da. Flaut med pulesveis på jobb...
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Enda flauere å være hun som aldri får seg noe, tilogmed når hun har fått seg noe! Men så sir sveisen "Jeg har ikke fått meg noe"
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Jeg får som regel pulesveis, men nå har jeg en løsning slik at jeg blir mer lik deg Jeg kan bare klippe meg megakort. Maks 1 cm for eksempel. Mon tro hvor mange menn jeg hadde fått da
Ninakanin Skrevet 15. januar 2007 #11 Skrevet 15. januar 2007 Har ikke du dreads da? Det blir vel ikke pulesveis da? Jeg får dessverre pulsveis rett som det er. ← neinei, du har jo misforstått totaaaaaalt... Hun puler hele tiden, DERFOR har hun FÅTT dreads!! *snuser på rompa di* kjekt å se deg igjen, lille frøken sørlandstispe, glad du er her (vet du "alltid" er her, men JEG har vært borte )
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 ja, derfor fikk jeg dreads Ikke undervurder 10 timers tupering og lugging altså! :O hihi hei! :D :koz:
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. januar 2007 #13 Skrevet 15. januar 2007 DESSUTEN er det 2 og en halv måned siden sist, kanskje det er derfor jeg ikke får pulasveis :D
Gjest Vidvandre Skrevet 15. januar 2007 #14 Skrevet 15. januar 2007 DESSUTEN er det 2 og en halv måned siden sist, kanskje det er derfor jeg ikke får pulasveis :D ← Kan ha noe med saken å gjøre Jeg får pulesveis, men jeg har alltid pulesveis så folk merker jo ikke forskjell.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. januar 2007 #15 Skrevet 15. januar 2007 jeg fikk det aldri før heller!
Gjest Vidvandre Skrevet 15. januar 2007 #16 Skrevet 15. januar 2007 jeg fikk det aldri før heller! ← *klappe på* I mellomtiden for du får finne på noe annet som viser at du er nypult (sædflekker på klærne? aldri dusje etter sex? snakke høylytt om det? )
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2007 #17 Skrevet 15. januar 2007 Uff. Jeg skjønner (kanskje) hvordan du har det. Det hjelper vel ikke å gni hodet i puta i 10 minutter heller? Jeg driter i alle fall i hva folk tror, men blir helt ødelagt av å lese om hår på brystet eller ikke er best, og savner han jeg er forelska i.
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #18 Skrevet 15. januar 2007 ja, derfor fikk jeg dreads Ikke undervurder 10 timers tupering og lugging altså! :O hihi hei! :D :koz: ← Jammen da ser det jo ut som du har hatt deg hele tiden da? Jeg forstår ikke hva du klager over egentlig!
Gjest Bellatrix Skrevet 15. januar 2007 #19 Skrevet 15. januar 2007 *klappe på* I mellomtiden for du får finne på noe annet som viser at du er nypult (sædflekker på klærne? aldri dusje etter sex? snakke høylytt om det? ) ← Gå med et skilt kanskje? "Jeg er nypult."
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 jeg er for trøyt i trynet for dere nå gånatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå