Gå til innhold

Puilesveis

Gjest Ferskvannsblekksprut

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVEM her kan ikke få pulefveif???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke du dreads da? Det blir vel ikke pulesveis da? Jeg får dessverre pulsveis rett som det er.

Skrevet

Jepp, det er derfor jeg føler meg så ensom her i verden og ville ha noen som føler det på samme måte til å svare her ;(

Også har jeg lesping på hjernen, og ANER ikke hvordan jeg lesper skriftlig ;( Alt er bare en stor nedtur denne kvelden :grine:

Skrevet
Jepp, det er derfor jeg føler meg så ensom her i verden og ville ha noen som føler det på samme måte til å svare her ;(

Også har jeg lesping på hjernen, og ANER ikke hvordan jeg lesper skriftlig ;( Alt er bare en stor nedtur denne kvelden :grine:

:troest: Du kan godt få litt pulefveif av meg om du vil.

Skrevet

Det hadde vært jyfla gått!!!

Skrevet

Synes i grunn du er veldig heldig jeg da. Flaut med pulesveis på jobb... :sjenert:

Skrevet

Enda flauere å være hun som aldri får seg noe, tilogmed når hun har fått seg noe!

Men så sir sveisen "Jeg har ikke fått meg noe"

Skrevet

Jeg får som regel pulesveis, men nå har jeg en løsning slik at jeg blir mer lik deg ;)

Jeg kan bare klippe meg megakort. Maks 1 cm for eksempel. Mon tro hvor mange menn jeg hadde fått da :ler:

Skrevet

fåkke sånt jei heller :sjenert:

Skrevet
Har ikke du dreads da? Det blir vel ikke pulesveis da? Jeg får dessverre pulsveis rett som det er.

neinei, du har jo misforstått totaaaaaalt...

Hun puler hele tiden, DERFOR har hun FÅTT dreads!! :klaske:

:hoho:

*snuser på rompa di* kjekt å se deg igjen, lille frøken sørlandstispe, glad du er her :kose: (vet du "alltid" er her, men JEG har vært borte :ler: )

Skrevet

ja, derfor fikk jeg dreads :P Ikke undervurder 10 timers tupering og lugging altså! :O hihi hei! :D :koz:

Skrevet

DESSUTEN er det 2 og en halv måned siden sist, kanskje det er derfor jeg ikke får pulasveis :D

Gjest Vidvandre
Skrevet
DESSUTEN er det 2 og en halv måned siden sist, kanskje det er derfor jeg ikke får pulasveis :D

Kan ha noe med saken å gjøre :ler:

Jeg får pulesveis, men jeg har alltid pulesveis så folk merker jo ikke forskjell.

Skrevet

jeg fikk det aldri før heller!

Gjest Vidvandre
Skrevet
jeg fikk det aldri før heller!

*klappe på* I mellomtiden for du får finne på noe annet som viser at du er nypult :ler:

(sædflekker på klærne? aldri dusje etter sex? snakke høylytt om det? :ler:)

Skrevet

Uff. Jeg skjønner (kanskje) hvordan du har det. Det hjelper vel ikke å gni hodet i puta i 10 minutter heller? Jeg driter i alle fall i hva folk tror, men blir helt ødelagt av å lese om hår på brystet eller ikke er best, og savner han jeg er forelska i.

Skrevet
ja, derfor fikk jeg dreads :P Ikke undervurder 10 timers tupering og lugging altså! :O hihi hei! :D :koz:

Jammen da ser det jo ut som du har hatt deg hele tiden da? Jeg forstår ikke hva du klager over egentlig! :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
*klappe på* I mellomtiden for du får finne på noe annet som viser at du er nypult :ler:

(sædflekker på klærne? aldri dusje etter sex? snakke høylytt om det? :ler:)

Gå med et skilt kanskje? "Jeg er nypult."

Skrevet

jeg er for trøyt i trynet for dere nå :( gånatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...