Gjest grønnsåpe Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 På søndag våknet jeg med et smelt for øre. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å '' få det vekk '' ? Det er sånn smått irriterende å ikke ha full hørsel
Supraspinatus Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 På søndag våknet jeg med et smelt for øre. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å '' få det vekk '' ? Det er sånn smått irriterende å ikke ha full hørsel ← Jeg skjønte ikke hva du mente. Hva er et smelt for øre? Dotter i ørene? Du kan prøve å utligne trykket i mellomøret ved å holde deg for nesen, lukke munnen og blåse ut.
Drua Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Smelt for øre? Det var et uttrykk jeg aldri har hørt før Gjesping kan hjelpe mot dotter ihvertfall
Gjest grønnsåpe Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 haha, her jeg kommer fra sier vi smelt for hm ingenting av det funker. Kan være et slags virus, søstra mi hadde det en gang. Får bare vente et par dager til, å gå til legen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå