Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://taxfreeshop.no/products.php

Jeg har sett dette en stund, men ikke handlet her. Noen som har prøvd? Prisene er inkludert frakt ser det ut til.

Ikke voldsomt utvalg, men kan jo komme over det man er ute etter da. Jeg har lurt litt på DKNY Women, her koster det 249,- for 30ml, er ikke det ganske bra pris da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet
https://taxfreeshop.no/products.php

Jeg har sett dette en stund, men ikke handlet her. Noen som har prøvd? Prisene er inkludert frakt ser det ut til.

Ikke voldsomt utvalg, men kan jo komme over det man er ute etter da.  Jeg har lurt litt på DKNY Women, her koster det 249,- for 30ml, er ikke det ganske bra pris da?

Før-prisen er altfor høy; 50 ml koster under 400 kroner i butikk, og jeg mener jeg betalte 255 eller 260 (cirka) i parfymeri da jeg først kjøpte den. Muligens er den litt dyrere nå fordi det er noen år siden, men de prøver å få det til å virke som et kupp.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg skal forsøke meg nå, for å få tak i min elskede Escada... Skal si fra hvordan det går! Takk for tipset!! :)

Skrevet
Før-prisen er altfor høy; 50 ml koster under 400 kroner i butikk, og jeg mener jeg betalte 255 eller 260 (cirka) i parfymeri da jeg først kjøpte den. Muligens er den litt dyrere nå fordi det er noen år siden, men de prøver å få det til å virke som et kupp.

Du har nok rett i det - nå så jeg etter hva den koster på tax-free Gardermoen. Der kommer 50 ml på 279, så da koster den helt sikkert under 400,- i parfymeri. Den er helt umulig å få tak i på utenlandske nettbutikker til under tollgrensen ( veldig populær, ser det helt klart på Ebay)

Det er ikke lenge siden jeg prøvde denne for første gang. Fikk litt sjokk først, uvanlig til meg å være, men etter endel sniffing kom jeg fram til at DENNE MÅTTE JEG (OGSÅ) HA ... Men Deception, har du fått prøvd den nye Gold? Jeg er nysgjerrig på denne, siden jeg liker opptil flere i det merket .. ;)

Gjest Deception
Skrevet

DKNY er en av mine trofaste favoritter, helt siden den kom sånn cirka i 2000? Den går totalt i motsatt retning alle mine parfymer, men allikevel må jeg alltid ha den, og om sommeren brukes den veldig ofte. Gold har jeg ikke prøvd, og jeg vet ikke helt om jeg tror den kommer til Europa i det hele tatt? :klø: Donna Karan er kjip slik. DKNY finnes forresten ikke i USA lenger, tipper det har med en viss 11. september og traumatiske skyskraper-opplevelser å gjøre...

Men nå sporer jeg av her.

Skrevet
DKNY er en av mine trofaste favoritter, helt siden den kom sånn cirka i 2000? Den går totalt i motsatt retning alle mine parfymer, men allikevel må jeg alltid ha den, og om sommeren brukes den veldig ofte. Gold har jeg ikke prøvd, og jeg vet ikke helt om jeg tror den kommer til Europa i det hele tatt? :klø: Donna Karan er kjip slik. DKNY finnes forresten ikke i USA lenger, tipper det har med en viss 11. september og traumatiske skyskraper-opplevelser å gjøre...

Men nå sporer jeg av her.

Ok, så DKNY finnes ikke i Usa lenger nei .... hihi, det visste jeg ikke ....

Ja, tipper denne kan bli min nr 1 til sommeren. Når det er riktig varmt, orker jeg svært få parfymer. Denne tror jeg kan være riktig "fresh" da. Jeg fikk nesten bakoversveis da jeg prøvde den, men sniffet sniffet og sniffet ... ;)

• 2 uker senere...
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jo, det glemte jeg. Det gikk superbra å handle herfra. Varene kom etter fem dager.

Skrevet

Så bra at du fikk parfymen din da. Og da er dette tydeligvis en ok nettbutikk å bestille fra også. De hadde vel ikke all verden der akkurat, men du fikk iallefall det du hadde problemer med å finne :)

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Ja, takket være deg!! Tusen takk!! :dagens-rose:

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg er IKKE fornøyd med dette firmaet.

1. jeg fikk feil vare.

2. jeg ble beskyldt for å ikke ha sendt tilbake alle varene så jeg fikk aldri varen jeg bestilte.

HOLD DERE UNNA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...