Gå til innhold

Farge på vibrator

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tenkt å skaffe meg en g-orm fra nett. Har lett på kondomeriets nettbutikk, erotikknett-shoppen og cupido, og der har jeg funnet den i blå, rød og grønn.

Jeg er litt detaljfiksert, og håpet virkelig jeg kunne finne den i lilla. (Mener jeg har sett en slik et sted.) Rosa eller sort hadde også vert kule farger, men det er jo ren ønsketenkning..

Noen som vet om nettsteder man får tak i den i noe annet enn "ludofarger"?

I løpet av jakten kom jeg også over denne, som jeg likte pga fargen. Men nå er det jo i utgangspungtet g-ormens funksjon jeg er ute etter da, og lurer på om den er en verdig erstatning?

Og når jeg bestiller fra disse nettbutikkene, hva står det på på pakken/henteseddelen da? Håper det blir minst mulig pinlig på postkontoret..

Og til slutt, kan noen som har peiling anbefale g-ormen, eller er den oppskrytt? Finnes det andre g-pungtvibratorer som er like bra/bedre til rundt samme pris?

Ble visst noen spørsmål dette. Når man er nybegynner så.. :sjenert:

Håper noen som er klokere enn meg gidder å ta seg tid til å svare.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og når jeg bestiller fra disse nettbutikkene, hva står det på på pakken/henteseddelen da? Håper det blir minst mulig pinlig på postkontoret..

Du får nok bare en anonym, kjedelig og hvit eske! I alle fall tilsynelatende... :sjarmor:

Skrevet

Jeg har G-ormen, men synest den er litt for myk....jeg har også denne da

http://www.forvoksne.no/shop.asp?p=4861542

OG ER KJEMPEFORNØYD (er lilla også :) ). Leveringen fra ForVoksne er en grå kartong og avsender FV ANS. Anonymt nok synest jeg da. Lykke til!

Skrevet

Jeg har Denne og er meeeeget :sjarmor: fornøyd med den.

Eneste minuset var at jeg måtte lære meg de ulike stillene slik at jeg visste vilke pulseringer og vibrasjoner som kom....

Den anbefaler jeg!..... Jaja.... ikke akkurat en G-orm... men den kan vibrere bare i tuppen, midt på eller over hele... jammy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...