Kaffeavtalen Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 har deres barn gym?? Jeg har 3 barn på skolen, og det varierer. Minstemann (1.kl)har en økt pr uke. Det vil si 1t 15 min Mellomstemann (5.kl) har 3 økter pr uke, 3t og 15 min Eldstemann (6.kl ) har 2 økter , 2t og 15 min (øktene varierer i lengde, derfor forskjellig tid) I tillegg trener minstemann i snitt 2 t pr uke, og mellomstemann 3t/uka og eldstemann 1 t/uka Hvor mye trener deres barn?
Gjest Mayamor Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 13 år gammel jente i 7 klasse: * svømmer 45 minutter med klassen en gang i uken Har 2 skoletimer, men det tar tid å komme seg dit + dusjing før/etter svømmingen. Er misfornøyd med at de ikke har en enste gymtime utenom svømmingen. På fritiden: * fotballtrening på fritiden 3 x 1,5 time Glad for at jenten er med på fotball da hun ellers er en liten sofagris... 10 år gammel gutt i 5 klasse: * utegym 45 minutter (uten dusjing)en gang i uken * innegym 30 minutter (+ dusjing) en gang i uken Fornøyd med gym på skolen, men kunne gjerne vært mer... Ikke fornøyd med utegym uten dusjing. På fritiden: * fotballtrening på fritiden 1x 1,5 time * turn og trampett på fritiden 60 minutter Aktiv gutt som sykler til og fra venner utenom fritidsaktiviteter. Men han er mer i ro nå enn i fjor - så han trenger sikkert å pushes litt bak med tiden ser jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå