Gå til innhold

Jeg har hatt en helvetes for jævlig dag/uke tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Uuuuuuuuuuuuuuuæææææææææææææææææ!!!!!!!!!! Jeg har en sånn ekkel og vemmelig dag, hvor alt går på tverke og hvor jeg er så sinnsykt lei av å måtte finne meg i det utroligste.

Og her inne er der ingen "sutretråder" alla "jeg-har-hatt-en-helvetes-for-jævlig-dag/uke-tråd,-så-gidder-noen-å-klappe-meg-på-hodet-og-si-så-så-alt-ordner-seg"! :grine::grine:

I dag er en sånn dag hvor jeg bare er så lei av jobben, familiesituasjoner og være en sånn person som er 'kjekk å ha' når det passer alle andre. Jeg blir så jævlig lei av sånn holdninger som: "Hei Snuske, koselig å prate med deg, men nå har du gjort nytten din, så da kan du bare pisse off".

Så pga av min ræva dag akter jeg å iverksette noen tiltak for å få kvelden til å gå:

20:30 : Velte meg i selvmedlidenhet

21:00 : Fundere over meningen med det kjipe livet. (er iallefall kjipt i dag)

21:30 : Trøstespise en sjokolade

21:35 : Sutre og forbanne meg selv fordi jeg faktisk var dum til å trøstespise sjokolade.

21:55 : Tenke 'ondskapsfulle' tanker om diverse familiemedlemmer, enkelte kollegaer og alle andre vellykede mennesker som aldri har en dårlig dag, men hvor solen alltid skinner på, og mistenke at livet konspirerer mot meg.

22:15 : Gjemme meg langt under dynen og forbanne meg selv en gang til for at jeg ikke gjorde det tidligere.

Alle andre som har en dårlig drittdag er velkommen inn i tråden til å sutre med meg.

:sur::sinna::grine:

Endret av Snuske
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*klemme litt på en fremmed og trøste med at alt ordner seg bare man får skutt hele bunten* ( det PLEIER å hjelpe i allefall)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

:klem:

Det ordner seg til slutt vennen!

Skrevet
*klemme litt på en fremmed og trøste med at alt ordner seg bare man får skutt hele bunten* ( det PLEIER å hjelpe i allefall)

takke takk. *snufse*

JA, jeg skulle hatt et helt infanteri nå. Da skulle jeg 'tatt' dem da. HAHA. :smoke:

Skrevet

Det ordner seg til slutt vennen!

Takk Bjørnsdatter. :sjenert:

Skrevet

:klem: Sånne dager/uker er ikke noe gode å ha!

Men det som hjelper veldig er å få kvittet seg med all dritten. Jeg har et godt tips som kanskje kan hjelpe (det hjeler iallfall meg veldig):

Sett deg ned foran pc'en, og åpne et nytt dokument i word. Skriv et brev til den du er sint på, eller hvis du er sint på flere og synes alle bare er dritt - skriv et brev "ut i tomme lufta". Få all dritten ned på papiret - skjell ut folk, bann og svert - få det ut, alt sammen! Ikke ha noen hemninger når du skriver!

Etterpå lagrer du det på et hemmelig sted på pc'en din, og les det aldri igjen. Gjør dette hver gang du har masse følelser i deg - om det så er sinne, frustrasjon, glede, sorg osv.

Det hjelper virkelig!

Stooooor trøsteklem fra Nelle! :klem::klem::klem::klem:

Skrevet

Ser at du er under dyna allerede, men vet hvordan det føles. :kose:

Sikkert (forhåpentligvis) bedre i morgen. :)

Skrevet

Takk Nelle, det funket faktisk :)

Fikk ikke sove i natt, så jeg sto opp, satte meg litt på nettet for å surmule videre. Leste tipset ditt,

og satte i gang. :sjarmor:

Så de utvalgte personene fikk 'høre' hvor forbanna, sur jeg var og hvor lei meg jeg ble av dem. :ler:

Og Mysan og Hu i Svingen, takk for trøst og oppmuntring, det ser ut som om denne dagen blir mye bedre ja. :)

Skrevet

Jeg pleier også å skrive ned mine tanker, spesielt når jeg har kjipe dager og uker. Da skriver jeg rett fra levra, uten sensur, og skriver akkurat det som faller meg inn, herlig! - Kall det gjerne dagbok.

Fordelen med det, er jo at man slipper å plage andre, og man slipper å angre på ting man har sagt i affeksjon og som man angrer på etterpå..........

Skrevet

Jeg pleier også å skrive ned mine tanker, spesielt når jeg har kjipe dager og uker. Da skriver jeg rett fra levra, uten sensur, og skriver akkurat det som faller meg inn, herlig! - Kall det gjerne dagbok.

Fordelen med det, er jo at man slipper å plage andre, og man slipper å angre på ting man har sagt i affeksjon og som man angrer på etterpå..........

Ja, det er virkelig et genialt triks! :)

Bra at det er bedre med deg Snuske! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...