wicci Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hvordan skal jeg få matchet alt? Er det vanlig å få en fargeprøve på kjolen feks? Problemet er at den ikke er hvit, men kremfarget/champagne. Jeg kan jo ikke akkurat løpe rundt med kjolen i en pose..
*Emma* Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Det er vel ganske vanlig at de i butikken vet hva fargen på kjolen din heter. Feks Hvit, ivory, diamond white osv osv...når de forteller deg det skal du feks kunne kjøpe slør og sko på nett som også er hvitt, dimaond-white eller ivory også passer det sammen... Ellers kan du jo se om du får tatt ett skikkelig bra bilde av kjolen (hvos du etterpå ser at lyset er riktg sånn at fargen blir sånn som den er - også kan du ta m deg bildet rundt...
Gjest Kitten Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil tro du skal kunne få med deg en stoffprøve av kjolen?! Ellers så bør jo farge- navnene stemme, men ikke sats på et bilde.. Det skal ganske mye til for å få lyset til å stemme. Pluss at lampelys og dagslys får fargene til å se annerledes ut.
mowgli Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Jeg bestilte fargeprøver til sko her og fant en som matchet min kjole.
Grace Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 En bekjent fikk scannet brudekjolen sin for å få fargene til å matche andre ting. Kanskje ikke den enkleste løsningen men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå