gerotten Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 Det er i hvertfall favorittene mine.Ny europaturne på trappene:)
Badlands Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Rammsteinfan her og!! Men dei har blitt for store til at eg drar på konsert, foretrekker konsertar der man slepp å velje mellom å stå i ein gigantisk moshpit og å stå så langt bak at ein berre ser nokre prikkar på scenen. Og så er eg ei av dei (få?) som meiner at musikk stort sett ikkje er best live...
Anglofil Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Jepp! Har vært frelst siden den aller første cden. Mvh Yvonne
Leifr Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Joda, selv om de siste par CDene har vært noe slappe. Så dem live for et par år siden, og det var kjekt.
Smascha Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Ny europaturne på trappene:) ← Oh really? Dooo tell!
gerotten Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2007 Oh really? Dooo tell! ← De er jo ferdige med den lange pausen sin nå(har du fått med deg volkerballdvd`n??) Nå venter nytt album og turne.Datoen er ikke satt ennå.
Chans Skrevet 17. januar 2007 #13 Skrevet 17. januar 2007 Jeg var stor fan til og med Mutter! Sehnsucht og Mutter er favorittene, og Herzeleid er ålreit, men litt for mye Flake-lekent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå