Sus Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hos oss får ungene nå innkalling til tannlegen kun hvert andre år. Dette synes jeg er altfor sjelden. Er dette virkelig vanlig rundt om i landet?
Gjest Madeline Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Det er slik her jeg bor i hvertfall, men det er ikke noe problem å få time i mellomtiden hvis det er noe spesielt. Det beste hadde nok vært å bli kalt inn en gang i året.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Da jeg var liten var det hvert år i hvert fall. Men går det ikke an å ringe tannlegen og be om å få innkallelse oftere, da?
Gjest Emera Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Her innkalles det omtrent en gang i året. Datteren min er ganske hysterisk hos tannlegen, vet ikke hvorfor, så hun skal visst bli kalt inn hvert halvår fremover. For å "venne seg til" å gå til tannlegen. Får se om det hjelper.
Helen Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Her er det også innkalling annethvert år, men hvis det er noe så er det bare å ringe og da får man time ganske fort.
momo Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Her har da jenta blitt innkalt hvert år. Har og blitt innkallt oftere i en periode, men det var fordi hun slo to tenner kraftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå