Gjest Kaare Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hei. Hva er den korteste tiden det er gått mellom dere har hatt sex med to personer? For min del ca 10 timer. En med og en uten kondom. Det var gøy. Hun siste visste om hun første. Kanskje det var konkurranseinstinktet hennes som gjorde meg attraktiv?
Gjest Gjest_Troll_* Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 En 10 - 12 timer tror jeg. Morgensex med en eks fordi jeg lå over. Hadde avtalt med en annen om mat og øl på kvelden og da ble det sex. Det lengste har nok vært over et år
Gjest Gjest_Troll_* Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Glemte å si at jeg er hunkjønn og de visste IKKE om hverandre
Gjest Reisende John Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 (endret) 2 minutter Hadde en kjempemorsom 3kant. En deilig rødhåret en, og en blondine som ønsket å prøve alt! Hei. Hva er den korteste tiden det er gått mellom dere har hatt sex med to personer? For min del ca 10 timer. En med og en uten kondom. Det var gøy. Hun siste visste om hun første. Kanskje det var konkurranseinstinktet hennes som gjorde meg attraktiv? ← Endret 16. januar 2007 av Reisende John
Gjest Gjest-gutt Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 3 uker, slutt med dama, drog ei gammel elskerinne opp av skuffen. Trøstesex, det var ikke som før. Lengste opphold 16 år
Gjest Gjest- jente Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Ca 5 timer. Hadde tilbrakt natta hos en fyr som jeg hadde sex med rett før jeg dro derfra på formiddagen. Fikk besøk av eksen et par timer etterpå, og det endte jo som det måtte.......
Gjest Kaare Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Ca 5 timer. Hadde tilbrakt natta hos en fyr som jeg hadde sex med rett før jeg dro derfra på formiddagen. Fikk besøk av eksen et par timer etterpå, og det endte jo som det måtte....... ← Hei. Vet eksen dette i dag? Synes du det er kult å tenke tilbake på eller er det noe du skjems over?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 KA I HELLEVEVTTE HAR DU MED DET OG GJØDE! DET VAR IKKE DET TRÅDSTARTER SPURTE OM... NU MÅ DÅKKER FORUMTROLL PINADØ SLUTTE MED KA ANDRE GJØR, PASS PÅ DERE SELV! Runk og Svelg den!
Gjest Gjest_Troll_* Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Hei. Vet eksen dette i dag? Synes du det er kult å tenke tilbake på eller er det noe du skjems over? ← Svarer deg selv om jeg ikke er den med 5-timers intervall, men med 10-12 timers. Selvfølgelig så vet ikke eksen om det. Heller ikke den andre. Ingenting jeg skjems over. Føler meg egentlig litt frekk Ikke noe jeg gjør ofte da. Faktisk så var det her første gangen.
Gjest gjest-jente Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Hei Kaare. Eksen visste det da vi hadde sex at jeg hadde tilbrakt natta et annet sted. I dag er han forøvrig ingen eks, men mannen min og faren til barna mine. Så det så. Det er mange år siden. Om jeg er stolt av det??? Nei. Men jeg skammer meg ikke heller.
Gjest gjest-jente Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 Forresten.......Ikke sikkert du skjønte at grunnen til at jeg skrev EKS var at vi ikke var sammen på det tidspunktet. Så han hadde jo egentlig ikke noe med hvem jeg var sammen med ellers.........
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 Jeg hadde deilig morgensex med en venninne jeg overnattet hos. Da jeg kom hjem til samboeren min og fortalte ham detaljene, ble vi så kåte at det ble sex med ham tre timer senere.
Gjest Reisende John Skrevet 18. januar 2007 #14 Skrevet 18. januar 2007 Jeg hadde aldri klart å vente i tre timer Jeg hadde deilig morgensex med en venninne jeg overnattet hos. Da jeg kom hjem til samboeren min og fortalte ham detaljene, ble vi så kåte at det ble sex med ham tre timer senere. ←
LittlePrincess Skrevet 18. januar 2007 #15 Skrevet 18. januar 2007 Var ute på byen og traff fikk god kontakt med en fyr. Vi snek oss vekk og hadde sex ute et sted. En time senere ville jeg hjem. Jeg ringte da elskeren min og spurte om han ville kjøre meg. Det gjorde han, og vi hadde sex i bilen hans ca 1, 5 timer etter den forrige. Dette var faktisk en fantasi han lenge hadde hatt..å ha sex med meg etter at jeg var blitt fyllt opp av en annen... Skjedde da jeg var russ - nå kunne det ikke skjedd - var litt mer løssluppen på den tiden (og i det legger jeg ikke at jeg hadde sex med gud og hver mann).
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2007 #16 Skrevet 19. januar 2007 Jeg var hos elsker nr 1 da elsker nr 2 ringte. Så da ble det ca en times intervall. Jeg var single,de var single så ingen skade skjedd....
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2007 #17 Skrevet 19. januar 2007 Jeg hadde aldri klart å vente i tre timer ← Det var de tre timene det tok å komme seg hjem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå