Gå til innhold

Oralsex etter samleie.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oralsex etter samleie.

Jeg lurer på om det er vanlig å få oralsex etter at penis har vært i skjeden ?

Noen synspunkter på dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er "vanlig" er vel opp til hver enkelt.

Jeg får oralsex under, midt i og etter sex. (når sølet er vasket vekk,da) Det får han også. Det er vanlig for oss, mens andre kanskje ikke gjør det sånn.

Skrevet

Jeg får oralsex under, midt i og etter sex. (når sølet er vasket vekk,da) Det får han også. Det er vanlig for oss, mens andre kanskje ikke gjør det sånn.

virker som om noen kvinner ikke ønsker å gi en avsugning etter at pikken har vært i musa. Hvorfor ikke ?

Jeg slikker ikke mus, som jeg har spruta i.

Skrevet
Jeg slikker ikke mus, som jeg har spruta i.

Svar på den, så får du vel svaret på ditt eget spørsmål. Det er vel smaken som gjør det. Mannen vil heller ikke gi meg oralsex før han er sikker på at han ikke får noe i seg.

Smaken er som baken.

Skrevet

Både meg og elskerinna suger og slikker før jeg har avlevert laddningen, kunne nok ikke slikket etterpå og jeg trur heller ikke hun hadde gjort det før senior hadde vært vasket :sjarmor:

Skrevet

Det var jeg også vant til med eksen og sånn håper jeg at det blir framover ;)

Skrevet

Jeg kan gjerne suge ham rett etter han har vert inne i meg, uten at han vasker den først. Litt sexy egentlig, å slikke han ren igjen. Og jeg kysser ham jo etter han har slikka meg, går vel litt ut på det samme..

Og han slikker meg etter han har kommet i meg, uten at jeg har vasket meg først. Og han kysser meg såklart etter han har kommet i munnen min, gjerne før jeg har svelgt.

Vi liker å grise litt.. ;)

Skrevet

Det kommer an på stemningen og om vi har kosesex eller om vi er litt mer viltre av oss.

Skrevet

en gang jeg var litt overstadig full og hadde herlig sex med typen og skulle suge,.. syntes det smakte litt rart men det gikk da over... fant på morgenen ut at jeg hadde fått mensen.... :tristbla::overrasket: usj. Kommer vel ikke til å gjøre akkurat det en gang til men ...

Skrevet

Har aldri hatt oralsex etter samleie, og kan ikke si det frister heller. Hverken å gi eller å få, da må man vaskes litt først i hvertfall.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Gorde det en gang jeg var drita og ikke eide kronologisk sans. Var ikke så ille faktisk.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot å gjøre det. Kysser ham etter han har slikka meg også.

Gjest tuddelu
Skrevet

Har ikke noe problem med det. Er bare ikke tenke. Tror det bare er noe man må venne seg til. Dessuten ønsker kjæresten best at jeg suger han etter sex, hvis han ikke kom i meg. Før jeg møtte typen min, kunne je aldri tenkt meg det, men nå er det en annen sak.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å ta'n i munn etter at han har vært inni meg, men han gir ikke meg oralsex etter han har kommet inni meg fex.

Skrevet
Oralsex etter samleie.

Jeg lurer på om det er vanlig å få oralsex etter at penis har vært i skjeden ?

Noen synspunkter på dette

Personlig har jeg ikke noe problem med det.

Skrevet

Blir jo ikke helt rent uansett hvor mye man vasker der nede, så ser ikke noe problem med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...