Miracl3 Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 jeg vill ha sportsbh ,med spiler, men hvor finnes det?
Gjest Deception Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Da tror jeg du sliter litt. Spiler er ikke akkurat optimalt på en sports-BH.
Miracl3 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Da tror jeg du sliter litt. Spiler er ikke akkurat optimalt på en sports-BH. ← Jo men jeg vill ha alikevell Får aldri disse uten spiler til å sitte stramt nok
Gjest Deception Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Har du prøvd topper du drar over hodet? Funker som bare juling på meg, og er stramme så det holder, men jeg har ikke så veldig store pupper, heller (70C, sånn cirka). Finnes fra Stay In Place, Champion, Nike etc.
Chic' Wilma Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Du får kjøpt sports bh-er med spiler på de fleste sportsbutikker. Jeg har også et par fra Ellos i Gemini merket, spiler og mikrofiber. Det kunne ikke falle meg inn å trene, oversatt hoppe opp og ned i bh uten spiler. Føler at spiler er det eneste som holder ting på plass.
Miracl3 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 Du får kjøpt sports bh-er med spiler på de fleste sportsbutikker. Jeg har også et par fra Ellos i Gemini merket, spiler og mikrofiber. Det kunne ikke falle meg inn å trene, oversatt hoppe opp og ned i bh uten spiler. Føler at spiler er det eneste som holder ting på plass. ← Hvordan er de fra Ellos? Bruker du samme str i de som i andre bh-er? Er de stødige?
Saeria Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Champion har med spiler. Kjøpes på sportsbutikk.
Chic' Wilma Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Hvordan er de fra Ellos? Bruker du samme str i de som i andre bh-er? Er de stødige? ← Jeg har brukt samme størrelse som i mine øvrige bh-er. De er fungerer greit og holder ting på plass men nå er jeg bare en B+/C- så jeg vet ikke hvordan de fungerer på større størrelser. De er behagelige på og jeg bruker den like mye som mine 2 andre fra sportsbutikk (husker ikke merkene). Det eneste jeg kanskje liker bedre med de dyrere er at stroppene er litt tykkere midt oppe på skuldra - men det er ikke noe stort problem. Nå er min Ellos bh noen år gammel da så det kan jo hende at selve modellen er forandret nå
Chic' Wilma Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Fikk ikke til å linke direkte men det er 2 spile bh-er her under undertøy som også ser gode ut. http://www.sportmann.no/Butik/default.asp?...n=NP&menuitem=3 Ble nesten litt handlesyk.
Gjest Kitten Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Jo men jeg vill ha alikevell Får aldri disse uten spiler til å sitte stramt nok ← Da har du ikke prøvd en som er god nok! Eller i riktig str? Denne har jeg http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...22-p19005-front Den holder alt på plass(jeg bruker 70FF). Endret 16. januar 2007 av Kitten
LadyInRed Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Champion har med spiler. Kjøpes på sportsbutikk. ← champion har sluttet med dem med spiler, produserer vissnok kun dem uten spiler- iallefall ble jeg fortalt dette i sommer i flere butikker da jeg skulle kjøpe noen nye. Jeg ble da veldig sur, for det er den beste sports-BH jeg har hatt. men jeg fikk tak i til slutt på et sted som enda ikke hadde solgt ut dem de hadde tatt inn for lenge siden. jeg kjøpte alle dem hadde i min str så nå har jeg sports-BH`er for flere år he he jeg har også en fra rønnich som "dras over hodet". den holder sakene på plass den og, men jeg synes det er stress å måtte dra en svett BH over hodet...... Så BH- med spiler foretrekkes for min del! Får du tak i en bra så informer gjerne om det her inne
Miracl3 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2007 Jeg kjøpte en fra Godess på LaLina, den har ikke spiler, men er den stødigste bh-en jeg noen gang har prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå