T.S Skrevet 1. februar 2007 #21 Skrevet 1. februar 2007 De skriver : Tannråte skyldes ikke fluormangel, men at vi spiser for mye raffinerte karbohydrater og får i oss for lite mineraler og vitaminer som bygger sterke tenner. Likevel synes mange å tro at fluor er det som skal til for å gi fine tenner uten hull. Sist vi hadde en periode (på 70-tallet) der det var så "farlig" med fluor, opplevde vi en gedigen opptur for tannleger... Dvs at folk fikk hull i tenna som aldri før. Dessuten får man ikke tannråte av _karbo_, men av bakterie/plakk som dannes av _mat_ .... Solhattekstrakter kan halvere varigheten av en alminnelig forkjølelse Vel. Det er nylig gjort flere store forsøk med solhatt, og ingen viser NOEN effekt. De undersøkelsene som viser effekt følger ikke standarene som skal til for å kunne bli betegnet som vitenskapelig etc. På bakrunn av det gidder ikke JEG ta det som står der så seriøst....
T.S Skrevet 1. februar 2007 #22 Skrevet 1. februar 2007 .... og jeg tar ikke blader som promoterer slankepiller som garanert virker seriøst. Fordi dersom noe garantert (dokumentert) virker, så skal det selges i apotek for det første, for det andre virker ikke piller slankende. Kun på lommeboka.
kamela Skrevet 1. februar 2007 #23 Skrevet 1. februar 2007 Har alltid gitt fluor, og ingen av mine barn har så langt hatt hull. De er nå 22,20 og 11.
Gjest vsn Skrevet 2. februar 2007 #24 Skrevet 2. februar 2007 Ja, alle ungene får fluortbl. T.o.m minstemann som er 16 mnd. Jeg tror ikke de tar skade av det. Gidder ikke å bekymre meg ihjel over sånne motstridende meldinger om hva som er bra/mindre bra. Da blir man jo sprø!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå