go'jinta Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 hei dere ... jeg skal gifte meg til neste sommer, altså i juli 2008.. noen som har tips å komme med.. som forberedelser å slik.. takker for svar:)
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Først og fremst gratulerer. Nå har du jo god tid, så trenger ikke å stresse enda Men et lokale og kirke kan du jo få på plass i løpet av våren. Det finnes masse planleggere på nett der det står sånn ca når dere bør ha de ulike tingene på plass. Lykke til
*Emma* Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Gratulerer Det er litt lettere å gi råd og tips hvis du har noen konkrete spørsmål.....syns jeg ihvertfall...
Mirabella83 Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg henger meg på: lokale og evt kirke bør bestilles først. Du og brudgomen kan jo så smått begynne å tenke på hvordan rammen rundt bryllupet deres skal være... Budsjett, hvor mange gjester (lite eller stort bryllup) osv. Hvis dere vil bruke mer penger enn dere har akkurat nå på bryllupet,kan dere jo finne en spareplan Dere har god tid. Kos deg i forlovelsestiden og la deg inspirere. Jeg har et word-dokument på pc'n min som heter "ideer". Her skriver jeg ned alt jeg kommer over av gode tips og råd som vi kanskje kan følge i vårt bryllup.
Gjest Ballerina Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Gratulerer Hvis du vil se hva som bør gjøres og sånn, når... så har jeg noen lister i dagboka mi (bare gå og se og lån...) ellers så hadde jeg tenkt kirke og lokale nå også tenkt på hvordan jeg vil alt skal være... Så kjekt med enda en 2008-brud
Modesta Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Gratulere så mye Som flere andre her nevner er det viktigst å få bestillt kirke og lokale, men også underholdning og i noen tilfeller kondittorer kan bli "utsolgt" en stund i forveien. En annen ting som kan være nyttig å vite er at det kan være 6 mnd bestillings tid på enkelte brudekjolemerker så som Maggie Sottero, så det kan være lurt å være ute i god tid. Ellers er det om å gjøre å bare kose dere alt dere kan med forberedelsene, tiden går veldig fort
go'jinta Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2007 tusen takk til dere alle brudekjolen er vel det jeg klarer best hvis dere skjønner.. vi har ei i familien som har brudebutikk jeg liker å planlegge i god tid så det ikke blir noe stress. men jeg er glad for alt dere kom med gratulerer til alle dere som skal gifte seg også
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Samme her, go'jinta! Liker å ha god tid. Gifter meg 30.08.08, og har allerede kirke, forlover og gjesteliste. Skal se på lokale på lørdag, og er ganske sikker på at det blir der:) Har også en del planer om det meste annet...
go'jinta Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2007 det hørtes jo bra ut det Pia.. jeg har alt klart i hode jeg, men det blir jo aldri sånn bildene i hodet er..
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Nei, blir kanskje ikke akkurat sånn, men du kan jo bare håpe på at det blir enda bedre Har valgt ut fargene til bryllupet og jeg da, alltid ønsket meg en romantisk ramme rundt det hele, så går for hvitt, beige, gammelrosa og lys brun. Tror det kan bli veldig bra. Har funnet gammelrosa roseblader i stoff, så tenkte deler av dekorasjonene på bordet kan være beige eller lysebrune kubbelys i lave skåler med vann, med perler og de rosebladene i vannet. Tror det kan bli bra hvis jeg får det sånn som jeg vil...
go'jinta Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. januar 2007 det hørtes utrolig nydelig ut jeg vil også ha det romantisk, vi er to klossmajorer begge to, så det ender vel med en god latter tenker jeg.. hehe hvor gammel er du pia? hvis jeg kan spørre om det?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er 21... 23 når vi gifter oss til neste år. Har en mor som alltid har vært utrolig god med sånne pynte-ting og sånn, og som hadde meg med når hun gikk på tegning, form og farge. Da var jeg vel 3-4 år, så har hatt interessen for alt som har med pynt og gjøre siden da Gleder meg kjempemasse til jeg "har lov" til å begynne å fikle ordentlig med det. Skal lage invitasjoner/bordkort/menyer og alt sånt selv også, sånn at det matcher helt. Men det kan jeg faktisk begynne med snart siden jeg skal lage alt til 55 personer.
go'jinta Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2007 jeg blir 21 nå i februar.. så er 22 når vi gifter oss mamma og pappa stiller opp men de mener jeg er litt ung enda.. det er kjempe flott at du kan gjøre sånn selv da. tror nok ikke jeg får gjort det.. blir ikke så bra da gitt, å det skal jo være pent
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 17. januar 2007 #14 Skrevet 17. januar 2007 Det er jo bare å prøve litt hjemme og titte litt rundt. Har fått mange gode ideer fra gjengen på forumet på dittbryllup.no. Der jeg fikk perlene og vannskålene fra Mamma er bare overlykkelig hun, for han jeg er sammen med nå er eneste typen jeg har hatt som hu har likt fra første stund! Har ikke vært sammen så lenge heller, men ingen som har reagert på det. De har visst gått og venta på det ei stund alle sammen
go'jinta Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. januar 2007 ok.. kan jo se ja jo mamma er jo glad hu er litt redd for at det skal gå galt eller noe siden vi var unge.. vi har vært sammen i 2 år i oktober, ikke så lenge det heller.. vi har kjent hverandre i 7 år..
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 17. januar 2007 #16 Skrevet 17. januar 2007 Hehe... Vi har kjent hverandre siden 28. februar 2005, vært sammen siden 17. mai 2005 (altså under 2 år), flyttet sammen (offisiellt) 28. november 2005,og forlovet oss 24. november 2006. Så alt har vel egentlig gått velidg fort. Men har en helt annen følelse for han enn jeg har hatt for noen andre, kjennes ut som om vi har vært sammen siden vi gikk i barnehagen (noe som ville vært veldig ekkelt, siden han er 9 år eldre enn meg). Hehe...
go'jinta Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 17. januar 2007 vi ble sammen 27 april 2005, ble samboere 1 oktober 2005 forlovet oss 18 desember 2006 og gifter oss i 2008.. gikk fort her også, men har aldri vært mer lykkelig
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 18. januar 2007 #18 Skrevet 18. januar 2007 Hehe... Ca like fort med begge to
^me^ Skrevet 18. januar 2007 #19 Skrevet 18. januar 2007 (endret) jeg vil først gratulere med forlovelsen! vi gifter oss 30.08.08 da er jeg 22 år. vi har vert sammen i 5 år,vi har bodd sammen 4 av dem. vi forlovet oss 17 november 2006. du kan jo stikke innom bryllupsdagbøkene og se om det er noe du liker der? google i bilder er oxo genialt! søk på feks. weddingcake eller pink wedding (eller andre farger du liker) så kommer det opp mange bilder av det som kan inspirere deg! jeg har nesten bare brukt det og har funnet mye til mitt hvite og svarte bryllup! kom og se i bryllupsdagboka mi vel? jeg vil ønske deg velkommen til 2008 brudene! du får lage deg en bryllupsdagbok du oxo, slik at du kan legge inn ideer til ditt kommende bryllup og at vi andre oxo kan se dine planer! dette blir gøy! Endret 18. januar 2007 av ^me^
go'jinta Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 20. januar 2007 takk ^me^ må jo gratulere deg å da ja, må få laget dagbok jeg også.. jobber en del så har ikke mye tid til å sitte på dataen å legge inn så jeg har en bok jeg legger inn.. når jeg har tid.. jeg vil bruke mye tid på å planlegge, jeg vil ha det... vel ikke perfekt, tror ikke på perfekt, men utrolig flott jeg gleder meg så utolig mye til å bli kona hans men hvis du har noen tanker eller ideer så er jeg glad for å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå