Litle Lady Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Fikk positiv EL-test 2 dager på rad her... Er dette vanlig?? El er d noe slagsrester av hormoner ene dagen? Syntes dette var så rart liksom... Lurer jo på hvilkenav dagene som hadde størts sjans for å bli graid da liksom...
Snøkule Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Positiv EL-test indikerer ikke EL der og da, men at man har EL innen de neste 36-12 timene. Når EL finner sted vil testen være negativ igjen... Sånn jeg har forstått det (stemmer på meg også) Endret 15. januar 2007 av Snøkule
Litle Lady Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 hmmmm.. Då får eg vel bare stola på sekret og "mensmurringane.." ¨å får en håpa på d besta..
Pasha Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 og cb digital reklamerer jo med at den finner de to mest fruktbare dagene.. ergo må den være postiv i 2 dager.. så jeg vil anta at det er helt normalt at testen din er postiv to dager på rad
Bøllbert Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Jeg fikk positiv cbd i 4 dager jeg. Så for meg er det ikke unormalt med positiv test i flere dager. Noen har nok flere hormoner naturlig i kroppen enn andre, og da stiger nok verdiene fortere saktere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå