Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene har lyst på egen e-post adr. ved fremkalling av bilder osv.

Hvordan gjør vi dette....? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk med internettleverandøren din om du kan opprette flere epostadresser. Jeg kan ha 5 stykker totalt.

Du kan også opprette en hotmail eller gmailadresse på de hver.

Skrevet

Hotmail er ganske dårlig. Går det 40 dager der du ikke sjekker den deaktiveres den jo. Gmail er jeg veldig fornøyd med, men da må du få invitasjoner. Noe som de feste har.

Skrevet

Tusen takk for gode råd!! Nå har jeg allerede fått adresser til hele gjengen. :) Kontaktet internettleverandøren som mailet det over til meg på et blunk.

:)

Skrevet

Et lite tips er at du vet passordene på mailadressene. Kjekt å vite både i forhold til dersom de er i barneskolealderen (litt kontroll) samt at de kjapt kan glemme passordet. Sønnen i huset her har flere ganger glemt passordet til bankkortet sitt og han er 16 ;)

Gjest Maxagaze
Skrevet
Tusen takk for gode råd!! Nå har jeg allerede fått adresser til hele gjengen. :)  Kontaktet internettleverandøren som mailet det over til meg på et blunk.

:)

Spør internettleverandøren din om du kan få oppgitt pop3 og smtp server navnene. Da slipper du å bytte adresse neste gang du bytter leverandør. (Dette gjelder ikke webmail, dog, bare hvis du bruker Outlook Express el. lign.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...