h_ei Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Har fått et gavekort på make up store men har de ikke make up store butikk men skal til nabo byen nå til helgen så tenkte å få brukt d da. Hva er bra på make up store. kunne trengt meg noe sminke feks. pleier ofte å kjøpe øyenskygger på bodyshop. Hvilken er best??? Noen som har tips hva jeg kan bruke gavekort på 400 kr på make up store til? takk for hjelpen..
Nemesis Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Legger du til 95 kr så kan du få deg en sminketime hvor du får produkter for hele beløpet pluss at de selfølgelig sminker deg
Søtpotita Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Legger du til 95 kr så kan du få deg en sminketime hvor du får produkter for hele beløpet pluss at de selfølgelig sminker deg ← Dette ville eg også brukt pengane på!
Rexina Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Legger du til 95 kr så kan du få deg en sminketime hvor du får produkter for hele beløpet pluss at de selfølgelig sminker deg ← Dere som har tatt dette kurset: Hvordan sminke får dere? Kan dere velge ut selv, eller? Og hvis dere får, er det for eks. øyenskygger med spesielle farger, eller kan det brukes til hverdags?
Rosenrød Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har gjort det flere ganger. Første gangen lot jeg selgeren velge farger, sa bare at jeg ville ha en dagmakeup. Senere har jeg kommet med ønsker selv. De er veldig flinke, i hvert fall i stavanger der jeg har vært.
Nemesis Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Jeg så på da ei blond med briller som jobbet på makeup store på xhibition la makeup på ei som skulle ut på byen om kvelden. Da fristet det veldig å kjøpe sånn sminketime selv.
Rexina Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Mne får dere plukke ut produkter selv, eller får dere bare det som er brukt? Og får dere andre ting enn øyenskygger.. som for eks. koster, foundation, concealer?
Rexina Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 takk for svar da er dte veldig fristende å prøve det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå