Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en gift mann men klarte til slutt å kutte ham ut. Det forårsaket mange tårer og mye slit fra min side og det var kanskje ikke så lett for ham heller. Men jeg var veldig stolt av meg selv da jeg endelig møtte en annen som det var mulig å satse på fordi han også var singel. Vi er jo enda helt i starten på noe som kan utvikle seg til mer seriøse greier føler jeg. Problemet er at min gifte ekselsker ikke vil gi seg, seinest i dag ville han at vi skulle møtes og snakke, han hadde kanskje begått en stor feil sa han. Det er så vanskelig syns jeg, vil liksom ikke ha noe mer nå men på den annen side så skylder jeg ham kanskje å møtes, få snakka om det. Han har jo hele tida sagt at dette er mest sex og jeg kjenner ham vel ikke sånn på ordentlig. Den kyniske delen av meg spekulerer i om kanskje kona endelig har kasta ham på dør så vil han helgardere seg...hun vet om oss da men de ble vel enige om å satse på ekteskapet. Jeg vet ingenting nå, føler jeg men jeg har ikke lyst til å møte ham. Jeg har fått gode følelser for ham som er singel og har stengt denen andre mannen ute av livet mitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skylder du ham å møtes?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Du skylder han ingen ting. Lev ditt eget liv, så får han ordne opp med sine ting.

Skrevet

Du skylder ikke din tidligere elsker å treffe han igjen. Du har gått videre med livet ditt, og det må han andre respektere. Han har sikkert hatt god tid til å gå fra konen sin tidligere. Når han ikke har gjort det, så får han ta det på seg, og la deg

være i fred. Du har tross alt truffet en ny mann, som du liker :)

Skrevet

Du skylder han ikke noe som helst. Hold deg langt unna og sats på han som er singel...

Enkelte menn er veldig glad i å ha noen på gress til når det passer dem... Antagelig går det bare gærne veien. Kos deg med en som fortjener det. (Sto i samme situasjon som deg for snart 3 år siden. Veldig glad jeg klarte å komme over han jeg hadde holdt på med. Har det uendelig mye bedere i dag enn jeg noen gang ville hatt med han andre. Dessuten ønsker du deg vel ikke en mann som tydeligvis ikke har de store skruplene når det gjelder å være utro...)

Skrevet

Enig med resten av gjengen her. Hvorfor skulle du skylde ham et møte? Kan det komme noe godt ut av det? Du skriver at du ikke har lyst til å møte ham, og da har du vel egentlig gitt svaret selv.

Gratulerer med at du klarte å kutte ut, forresten! Flotte greier!

Skrevet

Tusen takk alle sammen! dere bekrefter bare det jeg selv tenker om situasjonen. Han hadde jo valget da kona fant ut om oss og han valgte henne. Men vanskelig er det nå leikevel siden vi jobber på samme sted og må se hverandre hver dag, vanskelig for ham og ikke for meg lenger heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...