Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2007 #21 Skrevet 15. januar 2007 Jeg tror mye av grunden til at det er mer akseptabelt for gutter, er at vi blir kåte av litt andre ting enn dere... Det virker som det skal litt mer til, enn det som trengs for oss. En gutt kan bli kåt av å se en pen, naken dame, mens jenter trenger litt mer enn det (utifra deg jeg har lest og hørt) ← Jada. 16-år gamle guttunger blir kåte av hva som helst. Voksne menn og kvinner er nok mye mer jevne på det punktet enn du tror.
Porcelain Skrevet 18. januar 2007 #22 Skrevet 18. januar 2007 NEI, jeg syns ikke det er horete. ærlig talt, man må ha lov å ha lyster - så lenge begge to er voksne, frie og 100% med på det så er tilfeldig sex helt greit etter min mening.. (beskyttelse er jo også en fordel, kjipt om man får masse rart fordi det var en tilfeldig partner) . det er rett og slett trist at ikke du kan si det til veninnene dine, viser jo bare at det er vi jenter som trykker hverandre ned..
Gjest Eir Skrevet 18. januar 2007 #23 Skrevet 18. januar 2007 Er et "friere samfunn uten slike "gammeldagse", uskrevne regler" noe å strebe etter da? Er ditt idealsamfunn et samfunn der folk knuller rundt i hytt og pinevær? Setter litt på spissen her, men syntes ikke akkurat den utviklingen er noe å applaudere... ← I mitt idealsamfunn kan folk som ønsker det ha muligheten til å knulle rundt i hytt og vær, uten at de blir sett ned på av den grunn. Det betyr ikke at alle er nødt til å gjøre det.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. januar 2007 #24 Skrevet 18. januar 2007 Hadde det skjedd meg, f.eks. i fylla hadde jeg hatt det dritjævlig med meg selv kjempelenge etterpå ← Jeg hadde heller ikke følt meg vel etter noe sånt, men det virker på ts som hun er mer opptatt av hva andre synes enn at hun selv synes det var ekkelt.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. januar 2007 #25 Skrevet 18. januar 2007 Er et "friere samfunn uten slike "gammeldagse", uskrevne regler" noe å strebe etter da? Er ditt idealsamfunn et samfunn der folk knuller rundt i hytt og pinevær? Setter litt på spissen her, men syntes ikke akkurat den utviklingen er noe å applaudere... ← Er enig med deg i at jeg ikke skjønner at det skal være et mål at folk skal pule rundt, samtidig er det snakk om likestilling i forhold til holdninger jeg tenker på når jeg leser det su...(eh...greensky) skriver.
Gjest Vidvandre Skrevet 18. januar 2007 #26 Skrevet 18. januar 2007 Allikevel, syntes jeg ikke det at menn ligger rundt er en positiv egenskap heller, så det at det blir likestilt bør heller være et mer negativt syn på mannens løsaktighet, i mangel på et bedre ord, enn et positivt syn på løsaktige kvinner... "Skal menn få lov til å pule rundt kan vel vi og" syntes jeg er utrolig tåpelig og barnslig holdning.
Gjest Madam Felle Skrevet 18. januar 2007 #27 Skrevet 18. januar 2007 Hadde det skjedd meg, f.eks. i fylla hadde jeg hatt det dritjævlig med meg selv kjempelenge etterpå og følt meg horete. Men vet at mange andre ikke har problemer med å gjøre sånt, så det er veldig opp til den enkelte. Hva føler du? er vel spørsmålet. Er et "friere samfunn uten slike "gammeldagse", uskrevne regler" noe å strebe etter da? Er ditt idealsamfunn et samfunn der folk knuller rundt i hytt og pinevær? Setter litt på spissen her, men syntes ikke akkurat den utviklingen er noe å applaudere... ← Siden du hadde hatt det jævlig med deg selv etterpå, vil det si at du fritar deg selv for alt ansvar når du er på fylle? Når man drikker, så skal man liksom ikke vite hva man gjør før dagen etter? Hadde du valgt å gjøre noe slikt i fylla, så er det jo helt og holdent ditt eget valg. Å føle seg jævlig etterpå blir for dumt, for det vil jo si at man fritar seg selv for alt ansvar i fylla. Til TS, beklageligvis er det lettere å se ned på en jente enn en gurr, for det er liksom mer akseptabelt at en gutt k**** rundt. Så lenge man er to voksne mennesker som der og da har lyst, så hvorfor skal man da kalle noen for noe id et hele tatt. Og en annen ting, en hore tar betalt, så har man ikke tatt betalt kan man umulig være en hore.
Gjest Vidvandre Skrevet 18. januar 2007 #28 Skrevet 18. januar 2007 Siden du hadde hatt det jævlig med deg selv etterpå, vil det si at du fritar deg selv for alt ansvar når du er på fylle? Når man drikker, så skal man liksom ikke vite hva man gjør før dagen etter? Hadde du valgt å gjøre noe slikt i fylla, så er det jo helt og holdent ditt eget valg. Å føle seg jævlig etterpå blir for dumt, for det vil jo si at man fritar seg selv for alt ansvar i fylla. Nå datt jeg av. Jeg skrev "f.eks i fylla" fordi det å ligge med noen man ikke kjenner er sånn typisk ting som skjer "i fylla". Jeg hadde vært like sur på meg selv uansett om jeg hadde drukket eller ikke. Jeg driker veldig lite og har aldri gjort noe dumt i fylla (men en del dumt sånn til vanlig) så det med å være full har egentlig ingenting med saken å gjøre. Poenget er at jeg hadde selv syntes det hadde vært så teit gjort av meg selv etterpå. Hvis det du mener er at man ikke har lov til å angre seg og være sint på selv seg etter man har gjort noe dumt er jeg uenig med deg.
Daiquiry Skrevet 18. januar 2007 #29 Skrevet 18. januar 2007 Man er ikke horete om man bestemmer seg for å ha tilfeldig sex....OVERHODET ikke...dette har menn gjort i alle tider og det er f... meg på tide at damene forsyner seg hvis de har lyst og begge parter er innforstått med at det bare er tilfeldig sex og ikke noe annet....
tobo Skrevet 18. januar 2007 #30 Skrevet 18. januar 2007 Synes dette hørtes helt greit ut, jeg. Fantastisk at det går an. Selv hadde jeg aldri turt. Hører bare om tragiske overgrepssaker. Og da må jo jenta alltid "takke seg sjæl". Her var alt bare såre vel. Gratulerer med å ha levd ut en fantasi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå