Gå til innhold

tilfeldig sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr, snakket med ham i 10min, klinte masse, hadde sex med ham ute, av alle plasser..

Så gikk vi hvert til vårt..

Hadde aldri møtt ham før, men snakket litt på msn.

Det var ikke noe alkohol med i bilde..

Jeg visste jo egentlig at det var det han ville før jeg møtte ham, og jeg også ville, for jeg har ikke tenkt at jeg ville ha noe forhold med ham.

Er jeg horete?

Føles litt sånn knullogtøm... :forvirret:

Det var litt merkelig, ble liksom ikke kåt selv om jeg ble våt, men selve knullen var god da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du stiller ikke akkurat deg selv i noe godt lys, det vil jeg ikke tørre å påstå..

Horete..? Du tok vel ikke betaling? :P

Jeg ville vel heller kalt det billig, men kan jo hende du bare hadde utløp for en eller annen fantasi også..

Om du ikke gjør det mange ganger så kan du muligens være unnskyldt..

Endret av Boyah
Skrevet

han da,.... ?

kjedelig at han kan gå å skryte til kompisene sine, mens jeg ikke bør nevne det til mine venner, ikke engang at vi klinte...

Skrevet

Det er bare sånn samfunnet er da, det er ikke så mye du får gjort med det..

Men det spørs jo litt på hvordan vennene dine ser saken og da :P

Skrevet

Hvis det var ok og du visste det var det begge hadde i tankene da dere møttes, er det vel ikke horete. Det er det vel ikke uansett. Og i alle fall ikke mer for deg enn for han?!

Hvis det hadde vært meg hadde jeg "skrytt" av det til bestekompisen min, og han hadde ledd og sagt "så bra" og gitt meg en klem og kanskje en øl.

Men jeg kjenner også igjen at selv om det føles som det begge vil akkurat da, så kan en sitte igjen med en litt rar følelse etterpå. Men bare skryt til de du vil, da vel. Du har da ikke skada noen eller gjort noe galt.

Skrevet

det lurer jeg litt på også...går alle gutter å skryter til kameratene sine hvis de får et ligg?

Nei, jeg skal ikke si noe, til noen...

Skrevet

Samme gjest som like over her... Jeg tror ikke alle gutter skryter. Ikke alle jenter heller. Jeg er jente. Jeg skryter ikke, men kanskje de alle nærmeste vennene ville skjønt det eller visst det eller spurt hvis jeg ikke er i et forhold eller noe.

Bra at du kunne fortelle om det her, hvis du syns det er noe du må holde for deg selv. Hvordan går det nå da?

Skrevet

ja, det går helt fint...men søren og at jeg ikke klarer å holde litt orden på meg selv... jeg gjør så masse tullogvas.. menmen

Skrevet

Hmm... Men syns du at du gjør ting som sårer deg selv da? Eller er du impulsiv og ender opp i slike situasjoner fordi du har lyst til å ha tilfeldig sex?

Skrevet

jeg har ikke lyst på tilfeldig sex, jeg har bare lyst på sex, men jeg vet jo selv at det er 90%bedre å ha sex med en du er glad i.

Han var ikke så fæl da, han sa masse snilt og spurte om han kunne slikke meg..så han tenkte vel på meg også, selv om han var litt sånn; "har masse å gjøre så jeg må stikke".. etterpå

men det gjør jo ikke noe da, siden jeg ikke har noe lyst på et forhold

Skrevet

Hvis du har lyst på sex og ikke noe forhold, så syns jeg han høres ut som en bra fyr jeg. Jeg håper du ikke plager deg selv med tanker om hva man bør gjøre og ikke. Du tar da fint ansvar for livet ditt, og du kan være stolt av det syns jeg. Så lenge du er forsiktig med hvem du møter og andre ting som en bør være forsiktig med, så trenger du vel ikke bekymre deg for noe..?!

Skrevet

Jeg tror mye av grunden til at det er mer akseptabelt for gutter, er at vi blir kåte av litt andre ting enn dere... Det virker som det skal litt mer til, enn det som trengs for oss.

En gutt kan bli kåt av å se en pen, naken dame, mens jenter trenger litt mer enn det (utifra deg jeg har lest og hørt)

Skrevet

For å si det rett ut, jeg synes det er skikkelig lavmål å treffe en fyr ute, pule der man tilfeldigvis er, og så gå hver til sitt. Ja, det er billig!

Ikke lavmål bare av deg, han fyren var ikke noe bedre! Å slikke en helt ukjent person er vel ikke det optimale?

Og fryktelig så travelt han fikk det etterpå da! Men da hadde jo han fått sitt, ikke nødvendig å bruke mer tid på deg da, høres det ut som.

Synes synd på deg. Det er greit å ha lyst på sex, men prøv å ha litt standard, da.

Skrevet (endret)
Hvis det var ok og du visste det var det begge hadde i tankene da dere møttes, er det vel ikke horete. Det er det vel ikke uansett. Og i alle fall ikke mer for deg enn for han?!

Hvis det hadde vært meg hadde jeg "skrytt" av det til bestekompisen min, og han hadde ledd og sagt "så bra" og gitt meg en klem og kanskje en øl.

Men jeg kjenner også igjen at selv om det føles som det begge vil akkurat da, så kan en sitte igjen med en litt rar følelse etterpå. Men bare skryt til de du vil, da vel. Du har da ikke skada noen eller gjort noe galt.

Er enig med gjest her.

Jeg tolker det slik at det var et bevisst valg fra din side å møtes for å ha sex. Ser ingenting galt i det når begge var enige om det. Det er du som velger hva som er ok for deg.

Virker som om du i etterkant tenker mer på hva mennesker rundt deg måtte tenke om det enn hva du selv innerst inne mener.

Er nok ikke noe man som jente snakker så høyt om. Vi får dessverre kjapt et stempel på å være løsaktige. Del det med gode venninner som ikke fordømmer dersom du trenger å snakke om det.

Endret av Persille
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Drit i hva pjokken her over sier, det er IKKE horete. Alle bør kunne ha sex når de vil, ikke bare mannfolk mens juentene skal sitte og strikke genser

MVH daglig feminist for dagen

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei, jeg skal ikke si noe, til noen...

Skammer du deg? Da er det du som lager negative tolkninger av hendelsen. Vil venninnene dine dømme deg? Hva slags venninner er de da? Jeg regner med at dere brukte beskyttelse, og dere var to om det. Om du er hore, er han også det i så fall.

Gjest Bellatrix
Skrevet

kjedelig at han kan gå å skryte til kompisene sine, mens jeg ikke bør nevne det til mine venner, ikke engang at vi klinte...

Det sier kanskje mer om vennene dine enn om deg...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Føles litt sånn knullogtøm...  :forvirret:

Det var det vel, både for hans og din del.

Skrevet

Var det ikke litt kaldt å ha sex ute nå? :erter:

Dere er begge voksne menensker, dere visste hva dere gikk til, dere visste hva dere gjorde. Vi mennesker opererer med et nett av uskrevne lover og regler. Disse lovene og reglene har eksistert i mange, mange år, men først nå har de begynt å forsvinne.

Eksempel: Ei jente som har sex på første daten blir ofte regnet for å være billig. Mannen er ikke billig. Helt bak mål, ikke sant?

Tenk heller på deg selv som en entreprenør for et friere samfunn uten slike gammeldagse, uskrevne regler.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Hadde det skjedd meg, f.eks. i fylla hadde jeg hatt det dritjævlig med meg selv kjempelenge etterpå og følt meg horete. Men vet at mange andre ikke har problemer med å gjøre sånt, så det er veldig opp til den enkelte. Hva føler du? er vel spørsmålet.

Tenk heller på deg selv som en entreprenør for et friere samfunn uten slike gammeldagse, uskrevne regler.

Er et "friere samfunn uten slike "gammeldagse", uskrevne regler" noe å strebe etter da? Er ditt idealsamfunn et samfunn der folk knuller rundt i hytt og pinevær? Setter litt på spissen her, men syntes ikke akkurat den utviklingen er noe å applaudere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...