Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2003 #1 Del Skrevet 14. februar 2003 for noen dager siden fikk jeg varsel fra norton at det var lokalisert noe ...trojan... virus. jeg scannet da maskinen for virus men fant ikke noe. Men nå har det skjedd noe med maskien, jeg har plutselig begynt å få alle internettsider så er det forskjellige skriftstørrelser. Det har vært noe sånt før. hjelp... hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. februar 2003 #2 Del Skrevet 14. februar 2003 Antivirus-programmet har sikkert fjernet viruset (det var nok derfor du fikk beskjed). Hvis du har feil skriftstørrelse så kan dette komme an seg selv (?). Det skjer av og til. For å endre skriftstørrelse: Klikk på VIS øverst i browseren din, velg skriftstørrelse og finn ut hvilken størrelse du vil ha av alternativene. Hvis du er usikker på om du har virus, så prøv en online-scan på: http://housecall.trendmicro.com/housecall/.../start_corp.asp og oppdater Norton ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2003 #3 Del Skrevet 14. februar 2003 tusen takk for hjelpen... så enkelt var det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå