Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #1 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvordan får man til bitteliten uleselig skrift? Er dette det minste? eller dette eller.. Finnes det mindre enn dette...? Jeg syns jeg har sett andre skrive mindre enn dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #2 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Ok, nå fant jeg det ut! Leste en annen tråd og da fant jeg ut hvordan jeg lager bitteliten skrift. Liten Mindre Litt mindre Enda mindre Minst? Hehhe... Aller minste skrift Går det an å få den liten? Enda enda mindre! Forsvinner den helt nå eller? Eller større enda større stor størst ehhhh... BIG Er dette det største som går an å få til? Endret 14. januar 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 14. januar 2007 #3 Del Skrevet 14. januar 2007 Du kan skrive større ved å endre tallet i koden. Marianne Admin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 14. januar 2007 #4 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) dette tror jeg er det største! Endret 14. januar 2007 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #5 Del Skrevet 14. januar 2007 Vært kult om vi kunne forstørret smileys også! Liksom, ett stort smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 14. januar 2007 #6 Del Skrevet 14. januar 2007 Vært kult om vi kunne forstørret smileys også! Liksom, ett stort smil! ← Nå må ikke du bli altfor kravSTOR her nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå