Lourdes Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg var nå lei av å prøve ut alle mulige dyre kremer uten at jeg faktisk synes at de var så fantastiske. Har vært innom så og si alle merker. Nå var jeg tom og ante ikke hva neste forsøk skulle være. Jeg var virkelig helt tom, så da endte jeg opp med å dra med meg en billig en som jeg kjøpte på Meny. Fikk duge inntil jeg fant noe annet tenkte jeg. Nå har jeg brukt den i ca en uke og jeg må si at jeg synes at den er VEL så bra som Vichy og Clarins som jeg brukte nå sist. Jeg sliter med fet/blandingshud og denne kremen funker veldig bra. Den trekker seg fint inn og jeg blir ikke så blank og fet i huden som vanlig. Den er verdt et forsøk!
Rexina Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Slettet Endret 15. januar 2007 av Rexina
Rexina Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Har du prøvd body shop sine kremer? de synes jeg er bra og de er ikke så veldig dyre heller. Liker godt Jojoba Oil og Aloe kremen Eller så er tea Tree oil kremen bra. Den er for fet/uren hud og hjelper mot blankhet.
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Vichy er kjent for å være dårlig da. Clarins sine er parfymerte og fulle av alkohol. Prøv heller Decleor eller matis, de gjør veldig godt for huden og er drøye i bruk.
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 rundt 500 for ei krukke med krem men den er så drøy at den varer i minst 6 måneder så det er ikke spesielt dyrt når du tenker på hvor lenge den varer og hvor god kvalitet den har.
*Ariel* Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Men hvorfor bruke så mye penger når Garnier sin funker like bra? Selv bruker jeg garniers nutrisionist, og den lille krukken varer en god del måneder den og.
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Garnier gir ikke like mye som en decleor-krem. de to kan ikke sammenlignes engang.
Nemesis Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Mnja skeptisk! Å Vichy er ikke akkorat noe vidunder spørr du meg. Makan til møkk har jeg vel aldri før vært borti. Følte jeg smørte huden med zalo for så ekkel føltest den grønne kremen for kombinert hud i lukt og konsistens. En får nok bedre produkter og ingredienser om en stiger i pris gitt!
Ireth Carnesir Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Garnier sin fikk veldig bra testresultat i Woman. Eneste minuset var utseendet på flasken tror jeg.
brumma* Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 Jeg liker den kjempegodt! (Garnier Fresh altså.) Det er en av de kremene jeg har vært mest fornøyd med, og da er dyrere merker inkludert.
Nemesis Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 Garnier sin fikk veldig bra testresultat i Woman. Eneste minuset var utseendet på flasken tror jeg. ← Viss du refererer til siste Woman blad så var det en test for bodylotion og ikke for ansiktet.
Gjest LilSweetie Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 Jeg liker også Garnier, synes de har helt klart best produkter av de billige merkene. Kjøper Shisheido når jeg tar meg råd til det, Garnier ellers. Garnier sin fikk veldig bra testresultat i Woman. Eneste minuset var utseendet på flasken tror jeg. ← Off topic: Må bare si at jeg blir GAL av de testene til Woman. Virker som om vurderingene deres baserer seg 75 % på utseende til flaskene, 20 % på lukt, og maks 5 % på hvordan de faktisk virker... Får mer nyttig informasjon av å se på TV-reklamene...
Mary_H Skrevet 15. januar 2007 #16 Skrevet 15. januar 2007 Har du prøvd dermalocia? Det beste for min hud hvertfall. Og så drøy! Føler at sånne billig kremer kanskje kan fungere i begynnelsen, så begynner det å skli ut etterhvert.
Snøkule Skrevet 15. januar 2007 #17 Skrevet 15. januar 2007 Den Garnier Fresh kremen synes jeg er helt forferdelig! I mangel på Dermalogica pga slunken lommebok tenkte jeg å prøve ut noen billigmerker mens jeg ventet, og fy fader.... Har aldri hatt så ekkel og fet hud før jeg! Og jeg kan ikke huske å ha hatt fet hud eller kviser på mange mange år!
Gjest baby-E Skrevet 15. januar 2007 #18 Skrevet 15. januar 2007 Den Garnier Fresh kremen synes jeg er helt forferdelig! I mangel på Dermalogica pga slunken lommebok tenkte jeg å prøve ut noen billigmerker mens jeg ventet, og fy fader.... Har aldri hatt så ekkel og fet hud før jeg! Og jeg kan ikke huske å ha hatt fet hud eller kviser på mange mange år! ← Så rart, for den kremen er jo ikke fet i det hele tatt...
Snøkule Skrevet 15. januar 2007 #19 Skrevet 15. januar 2007 Så rart, for den kremen er jo ikke fet i det hele tatt... ← Ja, vet det, men for min del blir huden min fetere av å bruke kremer som ikke inneholder fett. Virker nesten som om huden produserer mer fett for å kompensere for en lite fet krem. Har hørt lignende teorier fra hudlpleiere før også...
Gjest Deception Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 Ja, vet det, men for min del blir huden min fetere av å bruke kremer som ikke inneholder fett. Virker nesten som om huden produserer mer fett for å kompensere for en lite fet krem. Har hørt lignende teorier fra hudlpleiere før også... ← Hmm, så hvis du bruker en krem som er fettfri, enda huden din trenger fett, er det kremen sin feil at den ikke funker? Logikken er ikke umiddelbart klar. Feil krem gjør aldri underverker for huden, uansett pris. For øvrig kom trådstarter med et tips, men tråden utartet i vanlig KG-ånd, med anbefalinger om alle mulige andre kremer, til priser det tidoble av den anbefalte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå