Livets datter Skrevet 14. februar 2003 #1 Skrevet 14. februar 2003 Hva skal man si for å få en av det annet kjønn interessert? Og hva bør man helst unngå å si? Uttrykk som "Du må ha spist masse sukker, for du er så utrolig søt" blir liksom litt for dumt... :veldigsur: Hva er det ultimate dårligste sjekke-trikset?
Arwen Skrevet 14. februar 2003 #2 Skrevet 14. februar 2003 En kamerat av meg har faktisk sagt dette til en jente. Tror han fikk seg en på tryne.. hei, du svetter lite til å være så feit..
starie Skrevet 14. februar 2003 #3 Skrevet 14. februar 2003 Jeg var ute en kveld og hygget meg med vennene mine på et utested i Oslo. Mens jeg sitter og prater med en kompis kommer det en luring bort, stiller seg fremfor meg med et lystent blikk og sier "jeg har så forferdelig ballespreng i kveld" og stryker seg samtidig utenpå buksa. :o Hva er det slike folk innbiller seg? At jeg skal synes synd på han og si "dakal, jeg får suge deg litt da?"
Livets datter Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2003 Helt enig med deg, Starie. Hva er det sånne folk innbilder seg? Helt utrolig hva enkelte får seg til å si. Jeg har opplevd noe av det samme. Var på nattklubb da en kar kom bort til meg og sa: "Fa.., nå er jeg så utrolig kåt. Bli med opp på rommet'a"!!!!! :evil: Med sånne meldinger, mener jeg virkelig at de fortjener en på trynet (eller to).
Arwen Skrevet 14. februar 2003 #5 Skrevet 14. februar 2003 absolutt. En god sjekker har vel egentlig ikke noe "replikk", det må jo være viktigere å få jenta til å føle seg vel. Å snakke normalt med noen er alltid mye mer sjarmerende en dårlige forsøk på sjekke-triks.
nirvana Skrevet 14. februar 2003 #6 Skrevet 14. februar 2003 "Jeg har vunnet 660 på oddsen. Blir du med meg hjem?" var den siste jeg fikk...
Cassandra Skrevet 14. februar 2003 #7 Skrevet 14. februar 2003 Jeg tror øyene dine står godt til sengetøyet mitt..........
Gjest gjesta Skrevet 14. februar 2003 #8 Skrevet 14. februar 2003 Jeg tror øyene dine står godt til sengetøyet mitt.......... Den var jo nesten søt... Jeg lar meg kun sjekke opp av mannen min, så på meg preller de fleste sjekketriks av som vann på gåsa. Men hvis jeg er på byn med jentegjengen, og en mann kommer bort og åpningsreplikken er: "Kor e typen hen i dag då?" ...argh. Dust. Hva forventer han at en jente skal svare da? Har ingen type jeg...kan godt bli med deg hjem å pu** hvis du vil :o Nei, greit nok at de skal finne ut om jentene er singel, men det får da være måte på. He he - skulle kanskje ikke uttale meg siden jeg ikke er på sjekkeren.
Gjest Kira Skrevet 14. februar 2003 #9 Skrevet 14. februar 2003 Hei, bli med meg hjem, så kan jeg feie over deg..
@lfa Skrevet 14. februar 2003 #10 Skrevet 14. februar 2003 Merittliste over mottatte dårlige sjekketriks...: * Skal vi gå inn i teltet mitt? * Jeg ser du har lyst på meg. * Hei du, kompisen min har lyst på deg. Ellers fungerer lange livshistorier veldig dårlig... Det endte med at jeg avbrøt fyren med et "hold kjeft, jeg prøver å sjekke opp en fyr her". Noe jeg faktisk gjorde også.
Thomas Skrevet 15. februar 2003 #11 Skrevet 15. februar 2003 "Skal vi ta et glas vin hjemme hos meg?" "Ok, jeg skal gå!"
prinsesså Skrevet 17. februar 2003 #12 Skrevet 17. februar 2003 jeg har hatt en nesten den samme som Kira, bare litt lenger du ser litt støvete ut, vil du bli med hjem så skal jeg feie over deg.. jeg synes den var morsom Leste for ikke så lenge siden en undersøkelse der det beste sjekketrikse er det gamle kan jeg spandere en drink på deg...
Gjest OlaWaco Tullenick Skrevet 17. februar 2003 #13 Skrevet 17. februar 2003 Jeg er nok litt uheldig av natur. I hvert fall: Når jeg inviterer jenter med hjem for å se på frimerkesamlingen min, så begynner de å le og går hjem igjen med én gang jeg henter frem albumene og katalogene fra skatollet. MÅ det være sånn?`?
Melian Skrevet 17. februar 2003 #14 Skrevet 17. februar 2003 Merittliste over mottatte dårlige sjekketriks...: * Jeg ser du har lyst på meg. * Hei du, kompisen min har lyst på deg. Disse er også på min, andre er: "Hei er du her alene?" (helst mens jeg kliner med noen) "Du ser ensom ut.. vil du bli med meg hjem å drikke te?" "Har jeg ikke sett deg før/kjenner jeg deg" (klassikeren) Spesielt dårlig om han samtidig tar et tak rundt ....
Gjest Lailas Skrevet 17. februar 2003 #15 Skrevet 17. februar 2003 - "Du ser så sur ut"..........(den syns jeg er sååå festlig!!) - "Den jævla eks-kjerringa har pinadø kosta meg en million".... (den blir jeg også i kjempegodt humør av.......) -Må få tilføye at dette er utrolig lenge siden - jeg oppholder meg vanligvis ikke på steder der slike replikker faller........
Litago Skrevet 17. februar 2003 #16 Skrevet 17. februar 2003 Den aller beste er han som var så full at han bare styrte etter puppene. Han kikket lenge på brystene min (som var tekkelig tildekket) og sa: "Du har så vakre brune øyne!!!!" Vil bare tillegge at mine øyne er knallblå!!! Så blå at enkelte tror jeg har fargede kontaktlinser!!!
Milo Minderbinder Skrevet 17. februar 2003 #17 Skrevet 17. februar 2003 Ville "Hva gjør en snuskete jente som deg på en fin plass som dette?" ha virket??? Milo :D
Litago Skrevet 17. februar 2003 #18 Skrevet 17. februar 2003 Absolutt! Men måten kommentaren hadde virket på er 100% avhengig av hvorvidt øynene dine smilte eller ei!
Mathias Skrevet 18. februar 2003 #19 Skrevet 18. februar 2003 Dårlige triks? Vel, hva kan jeg si:.... Ikke gjør det jeg gjør burde vel være et veldig godt tips...
Jinx Skrevet 18. februar 2003 #20 Skrevet 18. februar 2003 En har jo alltid Austin Powers Sjekketriks da : 1. I wish you were a door so I could bang you all day long, baby 2. Nice legs...what time do they open? 3. You've got 206 bones in your body, want one more? 4. I'm fighting the urge to make you the happiest woman on earth tonight. 5. Wanna play army? I'll lay down and you can blow the hell outta me. 6. Oh, I'm sorry, I thought that was a braille name tag. 7. I'd really like to see how you look when I'm naked. 8. Is that a ladder in your stockings or the stairway to heaven? 9. Are those real? 10. I'd walk a million miles for one of your smiles, and even farther for that thing you do with your tongue. 11. If it's true that we are what we eat, then I could be you by morning. 12. (Look down at your crotch) Well It's not just going to suck itself, baby... 13. You know, if I were you, I'd have sex with me. 14. You. Me. Whipped cream. Handcuffs. Any questions? 15. Forgive me if I'm wrong, but is your name Helga Titsbottom? 16. Those clothes would look great in a crumpled heap on my bedroom floor. 17. My name is Austin... remember that, you'll be screaming it later. 18. Do you believe in love at first sight or should I walk by again? 19. Hi, I'm Mr. Right. Someone said you were looking for me. 20. Hi, the voices in my head told me to come over and talk to you. 21. I know milk does a body good, but DAMN, how much have you been drinking? 22. If you were the last woman and I was the last man on earth, I bet we could do it in public. 23. Wanna come over for some pizza and sex? No? Why, don't you like pizza? ( Jinx har skikkelig "trøtt humor" ikveld..hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå