Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde fuktfattig hud i kinnene og kjøpte derfor dermalogica skin smoothing cream. kjempegod! Men etter en runde med MD facial lotion, virker det som huden har bedret seg. Jeg er vel mer igjen plaget med at jeg har mye talgproduksjon (sorte og hvite prikker) på/ rundt nese og hake. Pannen er grei, noen sorte prikker, også noen sorte prikker i kinn. Burde jeg kanskje gå over til Active Moist istedenfor? Trenger fortsatt masse fukt, men kanskje ikke akkurat fett? Hva tror dere? jeg ser det slik at min hud har vært tørr/ dehydrert overhud med fet underhud (vlir og fort blank i ansiktet), men at den har bedret seg noe av det tørre (fortsatt MÅ jeg ha på krem, ellers virker huden stram, da etter dusj). Verdt å nevne at jeg er 31 år og har fått noen fine linjer også, så jeg vil gjerne at kremen skal være god mot aldring.

Hva tror dere? Fortsette med SSC eller prøve Active Moist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville forsatt med SSC nå på vinteren, og heller forsøkt AM til sommeren. Eventuelt AM på morgen og SSC til natten. SSC er ikke så rik på fett, og det kan jo være greit å fortsette en stund med et regime istedenfor å bytte hele tiden (ikke at jeg er særlig trofast mot produkter selv...)

Skrevet
Jeg ville forsatt med SSC nå på vinteren, og heller forsøkt AM til sommeren. Eventuelt AM på morgen og SSC til natten. SSC er ikke så rik på fett, og det kan jo være greit å fortsette en stund med et regime istedenfor å bytte hele tiden (ikke at jeg er særlig trofast mot produkter selv...)

Du har sikkert rett. Tenkte bare at MD produktene er for fet hud og SSC for tørr...litt kræsj liksom, er redd det motarbeider hverandre, men hvis det er helt ok å bruke det sammen, fortsetter jeg med det.ø

Skrevet

Kremer er ikke så intelligente ;) De fører neppe noen maktkamp på huden din. Prøv deg frem, det som funker for deg er det beste, uansett hva innholdsbetegnelsen eller en hudpleier sier. Jeg har en mix av alle mulige produkter som jeg har forsket meg frem til på egen hånd.

Skrevet
Kremer er ikke så intelligente ;) De fører neppe noen maktkamp på huden din. Prøv deg frem, det som funker for deg er det beste, uansett hva innholdsbetegnelsen eller en hudpleier sier. Jeg har en mix av alle mulige produkter som jeg har forsket meg frem til på egen hånd.

hehe, det er akkurat det jeg gjør nå...forsker. Før kunne jeg bruke asan til ansiktsvask og Natusan krem i ansiktet. Ingen foundation eller noe. Så ble man litt eldre, fikk barn og mindre nattesøvn og frisk luft (jobb, hjem, middag, husarbeid, tv, sove *sukk*) så da skjedde det ført stygge ting med huden. så jeg forsker som bare det ;)

Skrevet

Jeg bruker begge to samtidig. Active moist på nese og hake, og SSC i resten av ansiktet :) Litt tungvint,men hva gjør man ikke for huden ;)

Gjest Deception
Skrevet

Samtidig er det lurt å ikke utsette huden for altfor mange forsøk, for da oppnår du akkurat det motsatte: en hud i ubalanse. Mitt råd er rett og slett at du bør holde deg til SSC, så kan du heller eventuelt skifte når du har brukt opp den tuben du har/våren kommer (whatever comes first).

Skrevet
Samtidig er det lurt å ikke utsette huden for altfor mange forsøk, for da oppnår du akkurat det motsatte: en hud i ubalanse. Mitt råd er rett og slett at du bør holde deg til SSC, så kan du heller eventuelt skifte når du har brukt opp den tuben du har/våren kommer (whatever comes first).

Ja, jeg er i ferd med å gå tom, derfor lurte jeg på hvilken jeg burde bestille neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...