Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har MD formulations Starter Kit for adult antiblemish skin. Nå begynner det snart å bli tomt for det ene og det andre, og jeg har følgende spørsmål: TRENGER jeg alt i denne påakken? Jeg bruker feks. dermalogica skin smoothing cream over dette fuktserumet, for det holde rikke for min hud alene...Inbiller meg at jeg vil klare meg med vask, facial lotion og vit-a produktene? Solkremer har jeg (booster fra Dermalogica)

Også lurer jeg på om Ansiktsvasken alene er god nok makeup fjærner om man har brukt foundation, pudder, rouge osv??

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Du trenger ikke både Facial Lotion og Anti-aging; de overlapper hverandre delvis.

Skrevet
Du trenger ikke både Facial Lotion og Anti-aging; de overlapper hverandre delvis.

Hvilken er anti aging? Jeg vet og at vit-a kremen er sterk, men jeg tåler den helt fint, og syntes det hjalp lite på de værst angrepne stedene med bare facial lotion, så jeg bruker vit-a på hake og nese (sorte prikker). Er det den du mener? Eller fuktserumet?

Og holder vasken som sminkefjærner alene?

Skrevet

Vil anbefale deg å bruke øyemakeup-fjerner i tillegg.

Skrevet
Vil anbefale deg å bruke øyemakeup-fjerner i tillegg.

hehe, ja det gjør jeg. Bruke rikke den vasken på øynene i det hele tatt. tenkte mer på huden, jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...