Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2003 #1 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har et problem som begynner å bli noe frustrerende. Jeg er gift med verdens beste mann,men sexen vår er totalt tragisk! Det finnes ikke variasjon,selv om jeg har foreslått både det ene og det andre. I begynnelsen var sexlivet vårt greit nok,men det blir bare verre og verre. Når vi har sex skjer følgende: Han legger seg på rygg for å bli sugd,og etterpå tar han meg bakfra. 7-8 jokk,så er han ferdig!! :cry: Slik er det hver ENESTE gang,og det er rimelig kjedelig! Det blir sjeldnere og sjeldnere vi har sex,for jeg gidder rett og slett ikke. Jeg vet at det blir kjipt,og at det er over om 2 minutter...... Jeg har forsøkt å snakke med ham,men han blir bare lei seg.... Så hva skal jeg gjøre?? Jeg er svært glad i ham,men dette går snart ikke lenger. Jeg er redd jeg til slutt kommer til å være utro,og det vil jeg jo helst ikke! Vi har det perfekt på alle andre måter,men jeg føler at det må en forandring til med tanke på sexlivet vårt. Noen råd? Sylvia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2003 #2 Del Skrevet 14. februar 2003 Han legger seg på rygg for å bli sugd,og etterpå tar han meg bakfra. 7-8 jokk,så er han ferdig!! :cry: Sylvia Vel, det er bare å innse at du er så deilig at han ikke klarer å holde seg lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. februar 2003 #3 Del Skrevet 14. februar 2003 For et unødvendig teit svar......... :evil: Jeg kan forstå at dette er kjedelig for deg,men kanskje du skal prøve og snakke med ham igjen? Si hva du liker,og vis ham hvordan du vil ha det. Lykke til. Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 14. februar 2003 #4 Del Skrevet 14. februar 2003 Det er klart han legger seg på rygg og venter på at du skal suge han når det er det han er vant med. Du har forsøkt å snakke med han sier du, jeg tror det kan det bli for mye snakking. Du må her ta saken i egne hender og vise han hvordan du vil ha det. Du kan jo begynne med å ligge på rygg selv, og la han gi deg god behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2003 #5 Del Skrevet 14. februar 2003 Det er en dårlig unnskyldning for å være utro. Å være utro når du sier du er sammen med sammen med verdens beste mann, men at han ikke duger så bra i senga er å få alle tingene i både pose og sekk. Hvis du må ha sex for å fungere, og hvis det ikke nytter etter mange og ihverdige forsøk på å få ham gjøre noe annet, si til ham en dag uten at dere har prata om sex at du gjør det slutt. Men si aldri til ham grunnen. Det lærer han senere i livet at det var kanskje det som var problemet. Er du utro, er det han som skal dumpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 14. februar 2003 #6 Del Skrevet 14. februar 2003 hei gjest. kan du ikke prøve og ta styringa, ikke tvang, men gjør som du føler. få litt mer lek og morro i sengen,eller et annet sted i huset. det er frustrende når sexlivet stopper opp. hvis han legger seg på ryggen for og bli sugd, sal da heller opp og ri. eller prøv deg frem på andre måter. det blir jo ingen forandring hvis du ikke prøver. og hvorfor blir han lei seg? snakker du så hardt til han da? du får bare prøve deg litt frem. håper dere finner en løsning som virker for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 14. februar 2003 #7 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvis ikke han tar initiativ til forandring, kan jo du gjøre det? Jeg hadde aldri godtatt at alt skal skje på hans premisser. Når dere er i det rette humøret må du vise han/si hva du vil ha. Da blir han nok med på meste det skal du se! Merkelig at han ikke tar initiativ til andre ting selv forresten, han må jo være like lei som deg. PS: Hvis ikke du har gjort det på en stund, er det kanskje en ide å fornye undertøysskuffen osv. Å føle seg sexy og trygg på seg selv er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 14. februar 2003 #8 Del Skrevet 14. februar 2003 Dette her forstår jeg ikke helt... ......hvis du ikke liker dette så hvorfor gjør du det...hvorfor suger du når han legger seg på rygg og hvorfor setter du baken til... ....... Ikke gjør det da vel....ta kontrollen som andre her sier og gjør noe annet selv...hvis ikke det hjelper i tillegg til snakkingen...så vet ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. februar 2003 #9 Del Skrevet 15. februar 2003 Legg deg ned og sprik for ham og krev skikkelig behandling... Dersom han ikke vil det, så ordner du deg selv foran ham, og ruller deg over på siden og sover... Han skjønner nok tegninga.... du må kunne kreve noe i retur når du gir så mye... Lettere sagt enn gjort, det vet jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå