Gjest Taxi Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Trenger en ny rens... Har litt tørr hud på vinteren, så må ha en som ikke tørker ut huden. Noen som har en å anbefale meg?
Gjest Deception Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Jeg bruker Elizabeth Arden Hydra Gentle Cream Cleanser, og Hydra Splash Toner. Førstnevnte er en krem som skylles av med vann, og som gjør huden myk. Ansiktsvannet er uten alkohol, og jeg føler at denne komboen gjør huden min mindre tørr. Pris ca 200/produkt.
Gjest Blanca Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Rensemelken fra Dr. Hausckha er nydelig til tørr, vinterhud. Det vil ligge igjen en hinne på huden etterpå, men den renser godt og tar øyensminke også. Praktisk pumpeflaske og sympatiske 150 kr.
Rexina Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg beklager at jeg sporer litt av nå TS, men: Er det veldig viktig å fjerne sminken før man renser? Jeg har tea tree oil rens + toner fra Body Shop og den fjerner all sminken min, men har lest et sted at man skal fjerne sminken før man renser huden.. Har det mye å si?
Gjest Deception Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Det er i hvertfall lurt å bruke en separat øyensminkefjerner til mascara osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå