Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hvor får man tak i slike klistremerker?

jeg har hatt en i flere år som jeg fikk i posten en gang, men nå skal jeg flytte og trenger en ny.......

Endret av LadyInRed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så synd at mesteparten av reklamen er innstikk i avisen :forvirret:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg var innom en Post-i-butikk denne uken og da var det ei foran meg i køen som ville ha et sånt klistremerke, men hun måtte fylle ut et skjema..? Sendes det til Brønnøysundregistrene? Siden man kan reservere seg mot det via dem? Bare lurer.. :sjenert:

Skrevet

Det registreres for at postbudet skal "slippe" å bære med seg reklamen.

Men...

I sommer og høst ble klistremerket vårt slitt bort av regn, sol og is. Det tok ca 2 uker før postkassa var full av reklame igjen. Så det hjalp ikke at det var registrert.

Jeg har bestilt mitt fra Grønn hverdag! Det er gratis!

Skrevet

Det skjemaet er fordi postmannen skal slippe å ta med seg mye mer reklame enn han må.

Skrevet
Bare så synd at mesteparten av reklamen er innstikk i avisen  :forvirret:

Sant, sant! I tillegg får vi de innstikkene dobbelt opp, lagt foran døra vår (vi bor i blokk) og de klarer vi ikke reservere oss mot. Irriterende, da ligger det alltid masse papir utenfor døra, må jo være supert for tyver å sjekke om vi er hjemme eller ikke!

Skrevet
Sant, sant! I tillegg får vi de innstikkene dobbelt opp, lagt foran døra vår (vi bor i blokk) og de klarer vi ikke reservere oss mot. Irriterende, da ligger det alltid masse papir utenfor døra, må jo være supert for tyver å sjekke om vi er hjemme eller ikke!

Jeg satte klistremerke på døra også, og huket tak i reklamebudet et par ganger når jeg hørte han kom så jeg fikk sagt klart fra til han. Vi fikk ikke noe reklame på døra mer.

Skrevet

Jeg har på døra også, helt nødvendig.

Da slutta reklamen å komme med en gang.

Men gratisavis (onsdagens aftenposten aften) og andre kommer fortsatt.

Skrevet

Vi bare lagde vår egen lapp med tekst "Nei til reklame" og satte den på postkassa. Da sluttet reklamen å komme.

Skrevet

man kan ringe til aftenposten og reservere seg mot reklamen på dørmatta.

Skrevet

det har vært innslag på TV om at man får innstikkene enten man abonnerer på Aftenposten eller ikke. jeg har ikke hatt dette problemet i byer jeg har bodd i tidligere, men dette begynte straks vi flyttet til Oslo ( i blokk). det er fryktelig irriterende når man er bortreist noen dager, for hvis du har tvilsomme personer som vanker i nabolaget så vet jo de straks at du er bortreist!

så jeg sendte mail til aftenspostens kundeservice og ba dem stoppe denne snikreklamen på min dør. nå er det registrert i deres system, så jeg får håpe dette virker. men jeg kommer uansett til å sette opp lappogså på døra med "nei takk til reklame". så er jeg helgradert!

Skrevet

Ingen hadde våget å trenge seg inn på eiendommen din dersom du bodde i en enebolig, hvorfor skal du måtte akseptere dette i blokk? Det er fryktelig irriterende, og jeg mener du skal klage til borettslagsstyret, så får de sende ut et skriv til alle beboerne om at folk må slutte å åpne porten for uvedkommende. Eller kanskje de har universalnøkkel? Inngått kontrakt med borettslaget om at de får penger for at disse folka skal slippe inn døra?

Skrevet
men jeg kommer uansett til å sette opp lappogså på døra  med "nei takk til reklame". så er jeg helgradert!

Min erfaring er at som leverer reklamen løper opp og ned trappene i blokka, jeg tviler vel på at de tar seg tid til å registrere om det står noen lapp på døra. Kanskje klistre en stor lapp på dørmatta istedet :ler:

Skrevet

Vi har ikke fått reklame på døra etter at lappen kom opp (på døra). Så det funker det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...