Gå til innhold

Skal vi reise?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slik er saken. Jeg har masse regninger og lite penger. Men jeg har fryktelig lyst å ta med elstemann på tur til mine besteforeldre, bare han og jeg. Og det begynner vel å bli siste frist for at vi kan ta en slik tur alene uten lillebror med.

Jeg vet han ville elsket det. Fly, besteforeldre og oldeforeldre. Og forhåpentligvis snø.

Men skal man være fornuftig å betale regninger eller skal jeg kjøpe flybilleter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regninger bør komme for fornøyelser.

Skrevet

Regninger bør være førsteprioritet, og det bør være en selvfølge.

Skrevet

Hvis du har råd til å betale regningene senere, når de har hopet seg opp, så reis. Men hvis reisen gjør at dere havner på etterskudd og får betalingsproblemer ville jeg nok være kjedelig og fornuftig...

Skrevet
Hvis du har råd til å betale regningene senere, når de har hopet seg opp, så reis. Men hvis reisen gjør at dere havner på etterskudd og får betalingsproblemer ville jeg nok være kjedelig og fornuftig...

Denne støtter jeg :klappe:

Skrevet

Jeg må nesten av erfaring holde med flertallet her.

Regninger på etterskudd blir gjerne flere og større om man utsetter dem.

Det kan jeg snart skrive en hel avhandling om. Ikke gjør det.

Skrevet

Kommer joan på økonomien fremover osv, men går det ikke an å finne et billig alternativ å reise med da? Nå kan man jo få tak i ganske billige flybilletter også da,men det kommer jo anpå hvor du bor og hvor du skal...Nsb-minipris er jo et alternativ, men det kan jo ta litt lang tid kanskje? hvis du bor på riktig sted er jo hurtigruta et godt alternativ nå om vinteren, for da er det veldig billig, så kan dere jo gjøre reisen til en del av opplevelsen...

Jeg tror jeg ville valgt å reise jeg, selv om det kanskje ikke er fornuftig, særlig hvis det kanskje er siste sjansen for gutten din til å få treffe besteforeldrene...men det kommer jo an på om du har skikkelig ræva dårlig økonomi, eller bare litt trangt akkurat nå siden det er januar og slikt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...