Gjest Gjest-sex Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har ikke hatt sex med kondom på mange år, så jeg er litt ute av det. Hvilke merker er det som gjelder, hva liker dere best?
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 jeg har ingen preferanser, det viktigste er at det passer, ikke for lite eller for stort. så prøv deg fram og finn det du liker. det skal jo raskt på og sitte der. jeg bryr meg iallefall ikke om hvilket merke det er. bare han ikke plundrer så mye.
T!n@ Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 dei dr e glidemiddel på... vis isje så e d isje særli godt itte ei stonn
minienthe Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 de som er latexfrie... tror jeg har funnet hele to typer... jippi
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Har ingen spesielle preferanser, men liker ikke de som er knudrete så godt. Det enkle er ofte det beste.
Gjest LilSweetie Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 De som er helt plaine. De skal ikke lukte, og ikke ha farge. Det er teit.
Gjest TS Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Kanskje litt lurt med glidemiddel på da, jeg har det utenom. Bare kline litt oppå før jeg kjører den inn?
Gjest glamourgirl Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 For min del syns jeg det er ekkelt og klissete med glidemiddel, og jeg har også reagert på det allergisk. Minst mulig dill egentlig.
minienthe Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Kanskje litt lurt med glidemiddel på da, jeg har det utenom. Bare kline litt oppå før jeg kjører den inn? ← kommer helt an på jenta, noen produserer mye glid selv, andre ikke
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 kommer helt an på jenta, noen produserer mye glid selv, andre ikke ← Ja. Jeg har som regel ingen problemer med at jeg er for tørr, men hvis jeg skal ha sex med kondom trenger jeg allikevel ekstra glidemiddel. Det virker nesten som om kondomen "suger" til seg fuktigheten.
minienthe Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Ja. Jeg har som regel ingen problemer med at jeg er for tørr, men hvis jeg skal ha sex med kondom trenger jeg allikevel ekstra glidemiddel. Det virker nesten som om kondomen "suger" til seg fuktigheten. ← jeg opplevde også dette helt til jeg fant ut at jeg hadde latexallergi... har ikke hatt problemer etter jeg byttet om.
Gjest niomi Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 De som man får kjøpt på Rema 1000..? Jeg har kun brukt kondom i begynnelsen av forhold fram til begge har fått testet seg for fy-bæ, og da kondomer kjøpt samtidig med melk og brød. Tror ikke heller jeg noensinne har kjøpt kondomer selv, jeg, det har gutten/mannen stått for... Har alltid hatt liggende, da, når jeg har vært singel. Da gratis reklamekondomer fra samskipnaden eller lignende.
Gjest Pax Skrevet 17. januar 2007 #13 Skrevet 17. januar 2007 De som er helt plaine. De skal ikke lukte, og ikke ha farge. Det er teit. ← Enig.
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #14 Skrevet 17. januar 2007 jeg opplevde også dette helt til jeg fant ut at jeg hadde latexallergi... har ikke hatt problemer etter jeg byttet om. ← Virkelig? Hadde du noen andre reaksjoner på de vanlige kondomene?
minienthe Skrevet 17. januar 2007 #15 Skrevet 17. januar 2007 Virkelig? Hadde du noen andre reaksjoner på de vanlige kondomene? ← opplevde å bli veldig sår etter sex, hadde også stadige soppinfeksjoner men fattet ikke hvorfor før jeg fant ut sammenhengen.
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2007 #16 Skrevet 17. januar 2007 jeg bryr meg virkelig ikke om hva slags
Gjest Grønn Frosk Skrevet 17. januar 2007 #17 Skrevet 17. januar 2007 Ikke knudrete, og ikke ting med lukt/smak. Profil eller Easy er greie.
Gjest TS Skrevet 17. januar 2007 #18 Skrevet 17. januar 2007 Jadda jadda, jeg har profil og en som het nam nam, så da er jeg vel beredt. Har litt glidemiddel i tilfelle....
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2007 #19 Skrevet 17. januar 2007 Billigdongen på Lidl er god. De har store pakker til en billig penge, og de ser ikke dårlige ut. Har ikke testa dem under mikroskop, da.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2007 #20 Skrevet 18. januar 2007 Etter mine mening er Condomi generelt ok. Liker ikke RFSU, men det er pga at de er eid av Ottar, og ikke hvordan de er i bruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå