Arwen Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Har malt et skap og noen dører i den fargen som ferdigmalte lister kommer i. (nesten eggehvitt, litt gråere) Trodde den fargen var safe til alt, men ser nå at den ser grønn ut mot den fargen som allerede er på veggen. Det er som er der nå er 5501 latte. Burde jeg kanskje velge en gråere farge: synes egentlig fargen som er der nå er fin, så skulle gjerne hatt noe som lignet men passet bedre til den fargen som er på skapdørene. Noen tips?
Gjest Fjellsippa Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Gå på malerbutikken og få sånne små lapper med flere nyanser i de forskjellige fargene. Legg de mot veggen du har malt. Så ser du kanskje hva som passer.
Arwen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg hadde egentlig tenkt å male noen prøver mot skapdørene jeg... men får kanksje ta med lapper hjem først og bestemme meg for noen.
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg vil tro at du bør velge en farge uten rødt i, at det er på grunn av det røde i Latte at skapdørene virker grønne. Jeg ville kanskje valgt en helt nøytral gråhvit, eller en som er en lysere eller mørkere nyanse av den du har malt skapene i. Rent hypotetisk høres dette logisk og "seift" ut - jeg har dessverre liten egen erfaring med maling.
Gjest Asti Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 (endret) ... Endret 17. oktober 2017 av Asti
Arwen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2007 Hmmm.. så den er gulere ja... :klø: Får sjekke ut Sjel da tror jeg. Vil gjerne ha en litt mørkere farge på veggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå