Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen her inne kan hjelpe meg...!

Jeg bruker mineralpudderet fra pure luxe, en blanding av 2/3 ivory og 1/3 suntan. Dette er nokså dekkende, men ikke nok til at det skjuler kvisearr på kinnene. Jeg har pleid å blande en lys foundation fra maybelline sammen med ivory-pudderet, og bruke dette som concealer, men det er ganske tungvindt i lengden.

Jeg bruker Clinique Dramatically Different Moisturising Gel Combination Oily, og jeg har merket meg at de fleste concealere der ute er mye mer fete på huden enn denne fuktighetskremen, og ”spiser” dermed opp mye av mineralpudderet og får meg til å se flekkete ut. Har også prøvd den grønne pudderconcealer fra purelux, men den får jeg virkelig ikke til å se bra ut..

Kjøpte HR magic concealer i går etter anbefalinger her inne, og denne var av den mer ”tørre” sorten, men den var dessverre for mørk(nr.2) for min hudtone(jeg er lys, lys gul). Kunne det vært verdt å prøve denne i den lyseste fargen, selvom den er mer rosatonet? Eller finnes det noe bedre alternativ for meg? Blir glad for alle tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den lyseste fargen i HR magic consealer og jeg synes ikke denne har rosatoner i seg.

Skrevet

Har du prøvd å legge litt foundation med en øyeskyggekost som concealer? Da dekker det litt mer.

Ellers har ID en concealer i pudderform, bisque, den koster 200 tror jeg, og kan jo være verdt et forsøk.

Skrevet
Har du prøvd å legge litt foundation med en øyeskyggekost som concealer? Da dekker det litt mer.

Blandes den ut med noe vann eller noe da? eller pensles den bare på som den er? man får jo ikke aktivisert (snurret rundt og rundt) mineralpudderet da slik at det smelter på huden?

Gjest Deception
Skrevet
Blandes den ut med noe vann eller noe da? eller pensles den bare på som den er? man får jo ikke aktivisert (snurret rundt og rundt) mineralpudderet da slik at det smelter på huden?

Det er varmen fra huden som får mineralfoundation til å smelte. Snurringen bare bidrar til å jobbe foundationen inn i huden. ;)

Skrevet
Det er varmen fra huden som får mineralfoundation til å smelte. Snurringen bare bidrar til å jobbe foundationen inn i huden. ;)

aha...jeg har hørt at man aktiviserer et eller annet når man snurrer børsten og jobber det inn i den skjønner du...fra hudpleier faktisk. rart....men det trenger jo ikke stemme fordet :)

Hun sa at hvis man påfører den som et vanlig puder, blir det ikke aktivisert og dermed mistet det sin hensikt. Da vil det også synes kakete på huden. derfor skal man snurre og snurre og så påføre i sirkelbevegelser på huden..

hehe..mye styr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...