Xania Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Vil bare tipse om at forbruker.no nettopp har lagt ut en ny strømkalkulator hvor man enkelt kan beregne hvilken leverandør og avtaletype som gir billigst strøm. Det er jo dumt å betale for mye. Jeg har nettopp byttet leverandør og syntes da det var vanskelig å finne ut hva som faktisk ville lønne seg av spotpris og variabelpris, men med denne kalkulatoren er det bare å taste inn bostedskommune, årsforbruk og nåværende avtaletype så kan man sammenligne med hvilken avtaletype man vil.
LadyInRed Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 du kan også sjekke pris for ulike strømleverandører der på bor på hjemmesiden til konkurransetilsynet: www.kt.no
Xania Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg vet, det var der jeg sjekket før jeg byttet. Men der får man ikke sammenlignet hva som er billigst av spotpris og variabelpris, og det var ikke lett å sammenligne på egen hånd.
Fru.U Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Tusen takk for tipset. Akkuratt det tipset jeg trengte i dag!
Kaffegjesten Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Sjekket idag - og jeg har den nestbilligste uansett variabel eller spot og da gidder jeg ikke bytte. Bekreftet også det jeg ante - de som har strøm fra Hafslund har for mye penger hvis de IKKE bytter leverandør.
Xania Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 Bekreftet også det jeg ante - de som har strøm fra Hafslund har for mye penger hvis de IKKE bytter leverandør.←
Gjest -eline- Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Sjekket idag - og jeg har den nestbilligste uansett variabel eller spot og da gidder jeg ikke bytte. Bekreftet også det jeg ante - de som har strøm fra Hafslund har for mye penger hvis de IKKE bytter leverandør. ← Hos oss var forskjellen 300 kr (dvs opp mot nestbilligste, de som var billigst har jeg hørt mye rart om så de bytter jeg ikke til uansett), så jeg vet ikke om vi gidder...
aline Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 *sniker meg stille innom for så jeg får opp tråden lett når jeg kommer hjem og kan sjekke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå