Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg får ofte en veldig god tone med folk på byen, men syns ofte det blir litt pinlig å foreslå "noe mer". Jeg merker i de fleste tilfeller om interessen er til stede, men det er alltid litt mer skummelt å ta initiativet til det neste skrittet. Pleier dere å hinte litt, eller lønner det seg bare å spørre rett ut? Og hvordan unngår dere "misforståelser" rundt at dette bare er for i kveld og ikke starten på noe mer?
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Dette er noe jeg aldri har vært flink til, eller spesielt interessert i, men jeg synes det fungerer å spørre ganske direkte. Altså om den andre vil bli med hjem, f eks. Eller man kan, såframt man faktisk er obs på den andres signaler, prøve med litt kroppskontakt - ikke grafse på rumpe o.l i første omgang, men mer sånne tilfeldige berøringer på armene, f eks. Det oppmuntrer kanskje den andre til å være tydeligere og ta initiativ også? Jeg, som jente, vet i hvert fall at de gangene jeg har endt med "noe mer" har jeg alltid følt at jeg selv har tatt endel av initiativet, samtidig som jeg vet at jeg ikke hadde spurt/hintet/vært særlig interessert om jeg ikke hadde fått respons og signaler av de aktuelle guttene. Så svaret må vel være - gi signaler og vis interesse, men la det være en åpning for den andre også, så han/hun kan trekke seg unna eller være med på å foreslå hva som skal skje, uten at det blir sleskt eller pinlig.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Apropos å gjøre det klart at det ikke er noe "mer"; si det rett ut at du ikke ser for deg eller er ute etter noe langvarig, og si det før dagen etter.. jeg synes det er best, om enn uromantisk, å si det klart og tydelig, ikke sånn "jeg har det litt vanskelig med meg selv akkurat nå, og har kanskje vanskelig forå binde meg". En annen ting er at for min del er det egentlig mye oftere jeg bare har villet flørte litt, enn faktisk å gå såpass langt som til å ha sex. Så man trenger etter min mening ikke alltid ta skrittet videre, flørt gir noe i seg selv, synes jeg.
Gjest Gjest 1 Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg får ofte en veldig god tone med folk på byen, men syns ofte det blir litt pinlig å foreslå "noe mer". Jeg merker i de fleste tilfeller om interessen er til stede, men det er alltid litt mer skummelt å ta initiativet til det neste skrittet. Pleier dere å hinte litt, eller lønner det seg bare å spørre rett ut? Og hvordan unngår dere "misforståelser" rundt at dette bare er for i kveld og ikke starten på noe mer? ← Jeg tror ikke det er lurt å snakke for mye om slikt, eller "foreslå" slikt. ONS er noe så delikat som at der finns ikke oppskrift annet enn at "det bare skjer". Utgangspunktet er at mannen må få lov til å ville ha kvinnen, og så skal det ikke være så veldig vanskelig derfra. Ord kan nok ødelegge en del i en slik setting. Det hele kan være avhengig av hvor godt en kjenner de en treffer!
Fønix Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Hvis dere har en god tone og du merker at interessen er der, er det bare å spørre rett ut. Hvis du spør på en hyggelig måte, får du etter all sannsynlighet et hyggelig svar. Uansett om svaret er ja eller nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå