Gå til innhold

Vaskeklutar i mjuk bomull

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Er på jakt etter vaskeklutar i mjuk bomull, til ansiktsvask og bleieskift, nokon som veit kor eg kan få tak i det? Eg har sett på fleire sengetøysbutikkar og apotek, utan hell... Finn berre slike gaz-klutar, men dei syns eg er litt harde...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vask klutene varmt og bruk skyllemiddel, så blir de ikke harde. Har du tørketrommel blir de ekstra myke.

Skrevet

Har kjøpt noen på Kid og Hansen og Dysvik som har vært veldig myke og gode mot babyhuden. 3 pakk.

Skrevet

Cubus har, sånne små med rosa eller blå kant. :)

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet
Cubus har, sånne små med rosa eller blå kant. :)

Supert, det er slike eg vil ha! :)

Har vaska og tromla gaz-klutane, men dei blir ikkje like mjuke som slike gode bomulls-klutar.

Då blir det Cubus neste!

Gjest Mayamor
Skrevet

Spar Kjøp har de også.

Husker jeg kjøpte gule bruk nedentil og blå til ansiktet. Var nøye den første tiden - etterhvert ble de brukt hipp som happ ja... :ler:

Skrevet

Jeg har kjøpt mine på Cubus og Princess :)

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet
Spar Kjøp har de også.

Husker jeg kjøpte gule bruk nedentil og blå til ansiktet. Var nøye den første tiden - etterhvert ble de brukt hipp som happ ja... :ler:

Jeg har kjøpt mine på Cubus og Princess :)

og babyshop har de... sikkert flere og...

På Princess, Babyshop og Spar Kjøp hadde dei berre klutar i gaz, eg har styrt fælt rundt og leita. Er slike med farge-kant rundt vi har mest lyst på, kjem nok til å vere litt nøye med å skilje mellom ansikts- og stumpe-vask vi også! :ler:

Men får ta oss ein tur på Cubus og kikke... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...