Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Er på jakt etter vaskeklutar i mjuk bomull, til ansiktsvask og bleieskift, nokon som veit kor eg kan få tak i det? Eg har sett på fleire sengetøysbutikkar og apotek, utan hell... Finn berre slike gaz-klutar, men dei syns eg er litt harde...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Vask klutene varmt og bruk skyllemiddel, så blir de ikke harde. Har du tørketrommel blir de ekstra myke.
Gjest Jamila Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Har kjøpt noen på Kid og Hansen og Dysvik som har vært veldig myke og gode mot babyhuden. 3 pakk.
Arwen Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Cubus har, sånne små med rosa eller blå kant.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Cubus har, sånne små med rosa eller blå kant. ← Supert, det er slike eg vil ha! Har vaska og tromla gaz-klutane, men dei blir ikkje like mjuke som slike gode bomulls-klutar. Då blir det Cubus neste!
Gjest Mayamor Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Spar Kjøp har de også. Husker jeg kjøpte gule bruk nedentil og blå til ansiktet. Var nøye den første tiden - etterhvert ble de brukt hipp som happ ja...
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Spar Kjøp har de også. Husker jeg kjøpte gule bruk nedentil og blå til ansiktet. Var nøye den første tiden - etterhvert ble de brukt hipp som happ ja... ← Jeg har kjøpt mine på Cubus og Princess ← og babyshop har de... sikkert flere og... ← På Princess, Babyshop og Spar Kjøp hadde dei berre klutar i gaz, eg har styrt fælt rundt og leita. Er slike med farge-kant rundt vi har mest lyst på, kjem nok til å vere litt nøye med å skilje mellom ansikts- og stumpe-vask vi også! Men får ta oss ein tur på Cubus og kikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå