kitekatt Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Enkelte shampooer kan jeg ikke bruke i det hele tatt. Spesielt Pantene sin Winter Resque, alle Fructisshampooene og før var det en grønn en fra El Vital (het vel Elseve da) som jeg også fikk sånn av. Håret på toppen av hodet (kronen) blir helt fullstendig klissete 1-2 cm inn mot hodet. Virkelig Jeg trodde først jeg ikke hadde skylt det helt ut, men tro meg, jeg har vært nøye med utskylling siden. Men det hjelper ikke. Akkurat som det ligger igjen masse voks. Kun der! Noen som skjønner hva jeg mener og vet hvorfor eller har opplevd lignende? har ikke fett hår heller, heller tørt. men det ser jo ut som jeg ikke har vasket håret på en uke. æsj!
Rexina Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Ja fruktis shampoene er noe av det verste jeg har prøvd. Samme med Wella shampoo og balsam fra butikken. Billigserien. Også liker jeg ikke den rosa l'oreal elvital serien, men jeg har en fetere hårtype da.
kitekatt Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 Ja fruktis shampoene er noe av det verste jeg har prøvd. Samme med Wella shampoo og balsam fra butikken. Billigserien. Også liker jeg ikke den rosa l'oreal elvital serien, men jeg har en fetere hårtype da. ← Får du samme reaksjonen? Som om du ikke skyller ut shampooen godt nok i hodebunnen? jeg mistenker at det kan være noe fruktvoks eller noe. vet det brukes i fructis ihvertfall. For det er nesten som det ligger igjen voks! Håret mitt er da ikek sånn FØR jeg vasker det siden jeg vasker det daglig..hehe
Rexina Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Ja, det legger igjen et fettlag på en måte, så alle hårene klumper seg sammen og det ser ut som om det ikke er vaska på evigheter. Det samme skjer med fruktis Surf hair (hårgele). Meningen med den at det skal se ut som om du akkurat har bada i saltvann, også har det lufttørka, isteder ser det ut som om du aldri har dusja i ditt liv. Helt forferdelig!
kitekatt Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2007 Ja, det legger igjen et fettlag på en måte, så alle hårene klumper seg sammen og det ser ut som om det ikke er vaska på evigheter. Det samme skjer med fruktis Surf hair (hårgele). Meningen med den at det skal se ut som om du akkurat har bada i saltvann, også har det lufttørka, isteder ser det ut som om du aldri har dusja i ditt liv. Helt forferdelig! ←
Gjest Kristin_ Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Fructis shampoene og hårproduktene er vel aller verst i klassen når det gjelder å legge igjen masse dritt i håret ditt. Det skal få håret til å se blankt og glansfullt ut, men gjør heller bare at håret ditt ser skittent ut 24/7. Har opplevd det selv med flere merker og har bare måttet bytte.
JallaJalla Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Gikk tom for shampo og balsam og måtte ty til bensinstasjonen en helg her og endte dermed opp med to lekre eksemplarer av "gode" gamle Finesse. Må vaske håret hver dag for å unngå at det skal se fett ut. Vasker det ellers annenhver dag
iss Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 En frisør fortalte meg engang at i de shampoene som selges i dagligvarebutikker inneholder sinnsykt mye Silikon! Og at det er det som gjør at håret klumper seg og aldri lissom blir ordentlig nyvasket... Hun fortalte om en kunde som trodde hun hadde fått lus, pga masse hvite klumper i håret. Viste seg å være masse silikon som hadde klumpet seg. Jeg sverger til shampo kjøpt hos frisør. Det er faktisk ikke dyrere å bruke, fordi de er drøye i bruk. Flaska holder leeenge
Gjest Kristin_ Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Det er ikke alle butikksjampoene som er full i silikon, men fructis og gjerne butikksjampoer mot tørt hår er ille... Define sine sjampoer funker helt fint, har ikke vært plaget av klissete,fett hår av disse. Herbal Essences gir heller ikke den effekten men for min del blir det litt for mye av det gode (håret blir tørt og flisete imo) og den lukter for mye.
iss Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 Jeg brukte Define i lang tid, men så ble brått håret mitt helt ødelagt.. Ble plaget av å få fett hår før dagen var omme.. Brukte laaaang tid med skikkelig shampo igjen før håret ble "friskt" igjen..
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Jeg brukte Define en stund, og etter en tid ble det liksom et "belegg" på håret mitt uansett hva jeg gjorde. Akkurat som konsistensen på håret ble annerledes, sikkert pga silikon. Føltes veldig kunstig.
Rexina Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Jge har hørt at man skal bytte shampoo og balsam regelmessig, for ellers blir håret for "vant" med de, så jeg kjøper alltid forksjellige merker når jeg skal ha ny shampoo, bare billigmerker, og håret mitt ser veldig bra ut. Får masse komplimenter. Jge klipper meg selv i tillegg, så det er rart det faktisk ser ut...
dinamor Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 Er ingen ekspert på shampo men en tinger jeg sikker på: fructisshampooene er ubrukelige!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå