Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hva gjør man når man finner ut at man har litt for god tone med bestevenninnas kjæreste?
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Hva gjør man når man finner ut at man har litt for god tone med bestevenninnas kjæreste? ← Man holder seg langt, langt unna.
Gjest lazuli Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Anser behovet for et "dypdykk" i egne holdninger som nødvendig....
Fønix Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Synes det legges frem mange vanskelige og kompliserte problemstillinger her inne. Deilig at det dukker opp en planke i blant. Jeg slutter meg til ayrabeths anbefaling.
Gjest Marie81 Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Slutter meg til andre svar - hold deg langt unna!
Gjest Gjest-mann Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Den er litt lei. Du taper alltid i en sånn sak. Ikke prøv deg på noe. Ha is i buksa og bruk det til din fordel, fint at du kommer godt over ens med hennes venninner. Jeg var en gang litt småforelsket i en venninne av dama, men jeg brukte det i mine fantasier, og lot det aldri få utløp i virkeligheten. Det var veldig pirrende. Etter en stund så var jeg ferdig med henne. Et annet tips, og det funker ikke for veldig mange, men hvis dere er av de som liker det så kan du jo spør kjæresten din om hun tenner på trekant, og etter hvert hinte frempå om dere skal ta med noen av hennes venninner, bare sånn tilfeldig liksom. Her er det stor fare for å bli såret, og at du mister kjæresten, og ikke får se venninna mer heller. Venninner holder stort sett sammen.
Gjest Tittitt Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Hva gjør man når man finner ut at man har litt for god tone med bestevenninnas kjæreste? ← Holder deg unna. Hva ellers skulle du gjøre?
Gjest Fristerinnen Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Det kan jo være at hun er bedre i senga enn kjæresten din? Du vet ikke før du har prøvd vet du Jeg har det motsatt. Jeg har et godt forhold til venninnens kjæreste, og jeg har hatt veldig lyst på han lenge. Dette er nok ikke et godt råd, og det er nok liten sjangse for at du er han, men hvis du kunne gitt meg et hint hadde det vært fint. Jeg har veldig lyst på deg.
Gjest Kristin_ Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Rygg! Rygg så hardt du overhodet kan (uten å lage en scene ofc). Det er ikke verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 Den er litt lei. Du taper alltid i en sånn sak. Ikke prøv deg på noe. Ha is i buksa og bruk det til din fordel, fint at du kommer godt over ens med hennes venninner. Jeg var en gang litt småforelsket i en venninne av dama, men jeg brukte det i mine fantasier, og lot det aldri få utløp i virkeligheten. Det var veldig pirrende. Etter en stund så var jeg ferdig med henne. Et annet tips, og det funker ikke for veldig mange, men hvis dere er av de som liker det så kan du jo spør kjæresten din om hun tenner på trekant, og etter hvert hinte frempå om dere skal ta med noen av hennes venninner, bare sånn tilfeldig liksom. Her er det stor fare for å bli såret, og at du mister kjæresten, og ikke får se venninna mer heller. Venninner holder stort sett sammen. ← Jeg tror TS er en jente som har en god tone med venninnas kjæreste som er en gutt.... Det er altså ikke en gutt som tenner på dama sine venniner. Det du vel da mener er at TS kan spørre venninna om de skal ha trekant sammen med venninnas kjæreste.... Dette ble komplisert du! Og det er så langt i fra det jeg ville anbefale! Jeg tror ikke det er det det dreier seg om i det hele tatt. TS kan godt ha en god tone med typen til venninna si. Men det er en "æreskode" blant venninner - man holder seg langt unna kjærestene deres! Venninnene er viktigst og det er de man er lojale mot!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Regel nr 1: Venners partnere er off-limits. Uansett. Regel nr 2: Du kan ikke styre følelser, men du bestemmer helt og holdent selv hva du velger å gjøre med dem! Regel nr 3: Kardemommeloven.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Trådstarter her. Jeg har tilbringt en del tid sammen med bestevenninna mi og kjæresten hennes, og jeg og kjæresten hennes har automatisk fått altfor god tone. Vi ler av det samme, vi er enige om det samme, vi har i fylla innrømmet ovenfor hverandre at vi synes den andre parten har et bra utseende. Merker at jeg begynner å bli litt for betatt, og jeg er redd meg selv! Selvsagt må jeg ta avstand, men hvordan forklarer jeg dette til bestevenninna mi? At jeg ikke kan være med dem ut lenger, ikke kan henge med dem lenger? Skulle ønske jeg kunne være ærlig med henne, men det kan jeg ikke i denne situasjonen.
Gjest Maksprell Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 Trådstarter her. Selvsagt må jeg ta avstand, men hvordan forklarer jeg dette til bestevenninna mi? At jeg ikke kan være med dem ut lenger, ikke kan henge med dem lenger? ← Men du trenger vel egentlig ikke å si noe til venninna di?? Hun trenger vel heller ikke å ta med typen sin med på alt dere gjør? Du kan jo forsiktig ymte frem om at du ønsker å være med sammen med henne uten at typen hennes er der hele tiden..
Tekla Skrevet 15. januar 2007 #14 Skrevet 15. januar 2007 Det bør ikke være så vanskelig å holde seg unna denne mannen når det er kjæresten til venninna di...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå