Lilletrollet Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Da skal vi ha et "siste" forsøk i Norge(vi har 3 egg på frys) og skal dermed ha et siste fryseforsøk før vi evt setter nesen mot utlandet,og privat klinikker! Ringte på mens torsdag,og skal ringe igjen på neste mens,og da begynner jeg på tabletter første mens dag! Jeg er ikke veldig overbevist om at det går denne gangen heller,men håper jo at eggene overlever opptining,og at et av dem klorer seg fast! Litt rart å være "igang" igjen etter over et halvt års "pause". Klem Lilletrollet Endret 8. februar 2007 av Lilletrollet
~Belle~ Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 masse lykke til Lilletrollet, Håper virkelig at det klaffer denne gangen
shatika Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Så spennende Lilletrollet Her kommer jeg til å følge spent med og håper såå inderlig at du det blir et vellykket forsøk Lykke til
~Capricorn~ Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Åååå, jeg ble så glad da jeg så denne tråden!! Tenk, dere er igang igjen. Dette må jo bare bli vårt år da!! Blir kjempespennende å følge med! Og jeg håper så inderlig masse at det blir full klaff denne gangen! Tenker på deg vennen
Cymbidium Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Masse lykkke til! Skal krysse fingrene ekstra godt for dere!
Tresoria Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Lykke til! Jeg håper dere lykkes denne gangen.
bizzy Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Dette var en flott tråd å snuble over!!!!!! Lykke lykke til!!!!!!!
Lilletrollet Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2007 Ble vist utsatt til mars dette fryseforsøket,delvis pga meg og delvis pga sykehuset... De har jo ikke sendt meg resept på nye medisiner. Men pga jobben så passer det mye bedre i mars! Hadde blitt midt i vinterferien,og da er det så mange som er bortreist så da er det så dumt å måtte ha fri en dag pga dette(selv om jeg hadde brydd meg mindre om det hvis vi hadde fått plass) Men men,sånn kan det gå,og jeg har bestemt meg for å være borte fra jobb hele den evt rugeperioden! Så derfor er mars en bedre måned!
~Capricorn~ Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Jeg krysser det jeg kan for at det skal gå bra for dere denne gang!!
Lilletrollet Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2007 Da får jeg alle papirer og resept i posten i løpet av et par dager,fikk endelig tak i de på riksen i går....(det er så og si umulig å komme igjenom på telefon der.... ) Men damen jeg snakket med var lei for at de ikke hadde sendt papirene tidligere,men lovte meg på tro og ære å sende dem i går! Så da håper jeg bare at tante rød kommer i tide i mars,slik at jeg får satt igang med det siste forsøket! Lilletrollet
Lilletrollet Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2007 Når jeg for engangs skyld venter på at TR skal komme,så holder hun seg borte... Men det er litt murringer pågang,så jeg tror den kommer iløpet av kvelden eller i morgen! Har jo egentlig tid i neste uke,men det er vist plass i uka etter på også! Lilletrollet
Pus74 Skrevet 13. mars 2007 #14 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Vet du når siste frist for å få TR er Lilletrollet?? Jeg venter nemlig også på TR, og hun på riksen sa at jeg måtte få den i begynnelsen av denne uka for å rekke innsetting før påske. Men, jeg glemte jo å spørre om hvilken dag som var siste frist Jeg skal også ha fryseforsøk, men jeg har bare 1 egg i frysen jeg da, så jeg håper det overlever tiningen. Håper TR dukker opp i kveld/morgen. Er ikke ofte vi håper på det men... Endret 13. mars 2007 av Pus74
Cymbidium Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Hei Lilletrollet, hvordan går det? Typisk det at mensen er tullete når man for en gangs skyld er veldig klar for at den skal komme. I forkant av det andre prøverørsforsøket (som vi er midt i nå), kom mensen flere dager senere enn jeg regnet med. Lykke til!
Lilletrollet Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2007 To av eggene overlevde opptining(kanksje alle tre det vet jeg ikke) men jeg får satt tilbake 2 egg i dag! Jeg ble helt sjokkert jeg trodde virkelig ikke noen skulle overleve....Pga kvalitet og slikt,men nå må jeg jo begynne å være positiv... Har tenkt å høre med legen min om jeg kan få sykemelding ut denne uka,bare for å ta det med ro,så jobber jeg på en rolig avdeling(ikke noe stell eller slikt,to dager neste uke)Jeg vil ikke ta noen sjanser! Hilsen overasket,men hoppende glade Lilletrollet
Grace Skrevet 26. mars 2007 #17 Skrevet 26. mars 2007 To av eggene overlevde opptining(kanksje alle tre det vet jeg ikke) men jeg får satt tilbake 2 egg i dag! Jeg ble helt sjokkert jeg trodde virkelig ikke noen skulle overleve....Pga kvalitet og slikt,men nå må jeg jo begynne å være positiv... Har tenkt å høre med legen min om jeg kan få sykemelding ut denne uka,bare for å ta det med ro,så jobber jeg på en rolig avdeling(ikke noe stell eller slikt,to dager neste uke)Jeg vil ikke ta noen sjanser! Hilsen overasket,men hoppende glade Lilletrollet ← Så bra med to egg! Krysser fingrene for deg!!
Lilletrollet Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 26. mars 2007 Jeg er ruger!!! Krysser alt for at det denne gangen skal være min tur! Fikk satt inn to finfine egg,og har blitt sykemeldt ut uka! Så er det påskeferie,og bare rolige dager! Skal være kjempe positiv en tid fremover nå!!! Kanskje dette er min lykke dag,det er nemlig akkurat 7 år siden jeg ble sammen med mannen i mitt liv
jolie Skrevet 26. mars 2007 #19 Skrevet 26. mars 2007 Jeg håper med deg, vennen! Ta det med ro og kooos deg i påska!
Gjest Madam Felle Skrevet 26. mars 2007 #20 Skrevet 26. mars 2007 Tvitvi på at de klorer seg fast, og helst begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå