Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tips tidligere om lilla skygger til mine grønne øyne men synes ikke det er så veldig fint egentlig.

Hvilke farger bruker dere med grønne øyne ?

ps. jeg har klare mørke grønne øyne og mørkt hår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har fått tips tidligere om lilla skygger til mine grønne øyne men synes ikke det er så veldig fint egentlig.

Hvilke farger bruker dere med grønne øyne ?

ps. jeg har klare mørke grønne øyne og mørkt hår.

gyldne farger er pent til grønne øyne, feks. gull/kobber/bronse

Skrevet

Takk for tips :)

Bor du på Blaker du da Kitekatt :)

Bodd ikke så langt unna da jeg var lita og søt :)

Skrevet

Jeg har grønne øyne, og dype rødfarger passer faktisk også veldig bra.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker det meste av farger egentlig. Liker best gyldne bruntoner eller kald brunlilla.

Skrevet

Oj, dype rødfarger høres da spennende ut.

Vet jeg sannelig ikke om jeg har sett før.

Hvilke merke bruker du da ?

Skrevet
Oj, dype rødfarger høres da spennende ut.

Vet jeg sannelig ikke om jeg har sett før.

Hvilke merke bruker du da ?

Huff, det vet jeg ikke om jeg husker. Men det var ikke noe dyre greier (tror det var L'Oreal?), for jeg bruker bare øyenskygge til spesielle anledninger.

Skrevet
Huff, det vet jeg ikke om jeg husker. Men det var ikke noe dyre greier (tror det var L'Oreal?), for jeg bruker bare øyenskygge til spesielle anledninger.

Men uansett takk for tipset.

Kommer til å lete etter denne fargen nå ;)

Skrevet

Grønne øyne og mørkt brun hår her også, blek med kalde farger.

Bruker grønt, lilla, og brunt i de fleste varianter.

Kan også bruke rødt og enkelte blåfarger - de helt mørke.

Farger jeg holder meg unna er rosa, orange, fersken og de fleste pasteller. (inkl.lysblå)

Den fargen som ser aller værst ut på meg er rosa.

Ser utslitt, forgrått og hoven ut straks fargen kommer på.

Dette gjelder også rosa blush - akkurat som hele ansiktet hovner opp.

Skrevet
Plommefarget og vinrød er fint.

Samme her! Nå bruker jeg ikke øyeskygge lenger, men velger de fargene i kajal noen ganger. Har brukt lilla også, og selvfølgelig standard brun. Har aldri brukt grønn eller blå (da ser jeg ut som ei som tar betalt ..!!!)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Grønne øyne og mørkt brun hår her også, blek med kalde farger.

Bruker grønt, lilla, og brunt i de fleste varianter.

Kan også bruke rødt og enkelte  blåfarger - de helt mørke.

Farger jeg holder meg unna er rosa, orange, fersken og de fleste pasteller. (inkl.lysblå)

Den fargen som ser aller værst ut på meg er rosa.

Ser utslitt, forgrått og hoven ut straks fargen kommer på.

Dette gjelder også rosa blush - akkurat som hele ansiktet hovner opp.

Høres akkurat ut som meg! Fikk smertelig erfare den grelle effekten av rosa en gang for mange år siden når jeg fikk se noen feriebilder.. Usj :ler:

Jeg er glad i grønt, brunt, rødt og gylne farger, men bruker dog sjelden øyenskygge. Kun til spesielle anledninger og på fest innimellom..

Skrevet
Takk for tips :)

Bor du på Blaker du da Kitekatt :)

Bodd ikke så langt unna da jeg var lita og søt :)

hehe, ja...nylig innflytter. Komer fra Oslo, men med småbarn er det kjekt å ha råd til hus med hage :) Trives helt greit, er jo ikke så mye ute her siden vi jobber i oslo begge to, og guttungen går fortsatt i barnehage i oslo. men det er fredelig her og det er deilig. Litt uvant er det jo ;) Hvem skulle trodd jeg skulle havne på landet...byjente som jeg alltid har vært, men...sånn er livet. behovene forandrer seg. Hvor på Blaker er du fra da? Ikke at jeg er så veldig kjent her..hehe

Skrevet

Det har jo kommet en palett fra l'oreal beregnet for folk med grønne øyne da. Der er det en kremhvit (som highlighter), en gull og en militærgrønn, alle med skimmer i. Vakre farger i alle fall :)

Skrevet

Eg likar best lillafargar og brunt, kanskje også til tider grønt.

På Make up store fekk eg beskjed om at oransj var fint...

Skrevet

Har lyst brunt hår og lysegrønne øyne.

Funnet ut at de fargene jeg kler best er bronsefargede skygger og mørk lilla.

Har en fin palett fra Dior i lysebrun og lys matt rosa,den er kjempefin.

De andre er: L`oreal colour appeal Holographic (tror det er nr 115)

Clinique vintage wine

Max Factor Dawning Gold

Også H&M palett med fire skimrende gull bronse og knall rosa aktige farger,denne brukte jeg mye i sommer,og de fargene var bare nyydelige,men nå har jeg mista den. :grine:

Skrevet
hehe, ja...nylig innflytter. Komer fra Oslo, men med småbarn er det kjekt å ha råd til hus med hage :) Trives helt greit, er jo ikke så mye ute her siden vi jobber i oslo begge to, og guttungen går fortsatt i barnehage i oslo. men det er fredelig her og det er deilig. Litt uvant er det jo ;) Hvem skulle trodd jeg skulle havne på landet...byjente som jeg alltid har vært, men...sånn er livet. behovene forandrer seg. Hvor på Blaker er du fra da? Ikke at jeg er så veldig kjent her..hehe

Vokste opp på Sørumsand jeg :) Kun km fra Blaker det.

Er nå byjente og vært det siden vi flytet som småjente.

Forstår godt at det er en overgang for deg nå men du nenver du har barn og jeg kan forsikre deg om at det er godt å vokse opp på landet!!

Ikke er det langt inn til Oslo heller.

Skrevet

Jeg bruker ofte grønn og lys øyenskygge. Tross av at det er mange her som ikke mener røsa øyenskygge passer til grønne øyne så bruker jeg det. :smile:

Skrevet
Jeg bruker ofte grønn og lys øyenskygge. Tross av at det er mange her som ikke mener røsa øyenskygge passer til grønne øyne så bruker jeg det.  :smile:

Det kommer an på undertonen i huden. Jeg har kald undertone, og kler derfor kalde farger (inklusive rosa), men alle gjør ikke det :)

Skrevet

Jeg har også grønne øyne, og bruker gull, brun, og alle mørke grønne nyanser. Lyse farger passer meg ikke, men orangebrunt er fint. Highlighter bruker jeg aldri, jeg ser helt død ut. Men skimmer og glitter i mørkt passer bra. Vinrød øyenskygge kunne aldri falle meg inn, men fargemessig hadde det sikkert vært fint.

Høstfarger er cluet for de fleste av oss grønnøyde ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...