Gjest frø Skrevet 14. februar 2003 #1 Skrevet 14. februar 2003 Jeg og mannen min har to flotte gutter sammen, og mannen min har sagt klart i fra at han ikke vil ha flere barn. Jeg koser meg selvfølgelig enormt med gutta mine, men jeg klarer ikke å slippe tanken på et barn til. Barna mine betyr alt for meg, og jeg bare lengter etter enda et mirakel å fylle livet mitt med. Bare ønsket om å oppleve graviditeten og fødsel og baby stadiet en gang til, får meg til å få tårer i øynene. Hva gjør man??? Dette sliter virkelig på meg!!!! Høres jeg bortskjemt ut? Burde jeg slå meg til ro med det jeg har? Blir dette typisk mye vil ha mer? Det er stor sett jeg som tar meg mest av det praktiske med de barna vi har i dag, så mannen min blir ikke akkurat utslitt. Jeg ser jo at han også stortrives med barna. Han er fornøyd sånn somdet er nå og mener at vi ikke blir mer lykkelige av å gå fra to til tre barn..... Jeg trenger råd!!!!!
Ann Forup Skrevet 14. februar 2003 #2 Skrevet 14. februar 2003 jeg forstår dig så godt, ved ikke hvor gammel dine gutter er men jeg har selv 3 jenter og efter mange mange år så kom gutten en ægte lille atpåklat og det er så dejligt at ha baby i huset igen selvom jeg godt kan mærke at jeg ikke længre er 20 men er belvet 37 men så sover jeg bare mere tilmiddag og lader hyblekaninerne vokse sig lidt større før de bliver fjernet, og så har jeg jo stor hjælp fra gutterne i huset *S* når men hvad angår at mande ikke vil ha flere så snak med ham eller vent lidt og se tiden an ved ikke hvor gammel dine sønner er men jeg kan varmt anbefale at få en lille efternøler :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå