Gå til innhold

leteaksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i dag måtte vi til med en storstilt leteaksjon for en av tarantellene våre hadde klart å komme seg ut av terrariet.

Den er jo litt giftig da, så vi lette veldig forsiktig rundt ;)

Etter en laaang leterunde så fant vi den bak et skap. Gjett om vi var glade da den var vel på plass i terrariet igjen. Og nå er det rømningsikkert, for nå har vi ordnet hullet den kom seg ut av. Den har klatret rett opp på glassveggen og klart å dytte til sides en netting som lå der. Nå er nettingen forsvarlig festet så den ikke kommer seg ut igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hakeslepp::sjokkert: :hår: hehe... jeg får fullstendig panikk bare av en bitteliten edderkopp som kravler rundt i stuen :) Bra den kom seg trygt inn igjen!
Skrevet

Å fy fader, om en sånn hadde kommet seg inn i min leilighet uten at jeg var forberedt på det, hadde jeg blitt skadd for livet av sjokk. Jammen bra dere fant den.

Skrevet

En i familien min opplevde dette. Han fant edderkoppen på soverommet.... :hår:

Skrevet

*roper på Pulver*

Gjest _Leela_
Skrevet

:overrasket:

Huff, jeg er også en av de som freaker ut over en bitteliten edderkopp. Men har også hørt en historie om de som fant igjen edderkoppen sin etter et halvt år...

Skrevet
Men har også hørt en historie om de som fant igjen edderkoppen sin etter et halvt år...

:ler: Det er jo enda bedre! :ler:

Skrevet
:overrasket:

Huff, jeg er også en av de som freaker ut over en bitteliten edderkopp. Men har også hørt en historie om de som fant igjen edderkoppen sin etter et halvt år...

Ja de kan leve leeenge uten mat, bare det ikke er for kaldt.

Vi var heldige og fant vår etter noen timer da heldigvis.

Skrevet

Ei venninne av meg er livredd edderkopper, men hun tør faktisk å dra på besøk til noen som har taranteller, for de forsikrer henne om at de alltid er i terariet. En gang hun kom og hadde satt seg godt ned i sofaen, sa mannen i huset - rop opp om du ser Dina, da, for hun har kommet seg ut, og vi finner henne ikke! Og i det samme kom edderkoppen tappende over gulvet rett ved bena til min venninne. Hun hadde tresko på seg, og reagerte slett ikke med hjerteinfarkt, som hun hadde trodd. Neida, Dina ble en flat edderkopp på undersiden av treskoen... :tristbla:

Skrevet

Hos oss er det mannen som er redd edderkopper. Det er litt morsomt når han brøler navnet mitt og hyler at jeg må fjerne dem. :ler:

Skrevet

Edderkopper er ikke mye til kjæledyr syns jeg.

Ekle kryp

Bare ved tanken av edderkopper får jeg frysninger i hele kroppen!

Mye bedre med en hund a gitt ;)

Skrevet
Edderkopper er ikke mye til kjæledyr syns jeg.

Ekle kryp

Bare ved tanken av edderkopper får jeg frysninger i hele kroppen!

Mye bedre med en hund a gitt ;)

Vi har hund og :) Nei kjæledyr er vel feil navn på en edderkopp. Det er mer intressen for krypdyrene som gjør at vi har edderkopper, skorpioner, eremittkrabber og knelere. Det er faktisk en veldig spennende hobby :)

Skrevet (endret)

Jeg er livredd edderkopper.

:) hvis en edderkopp hadde kommet en meter nær meg hadde jeg hylt.

:);)

Endret av Midny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...